Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

EXCLUSIV  Autostrada Pitești-Craiova. Viteza de deplasare. Măsuri în anumite zone

Andreea Marinaș / 25 apr 2017 / 12:47

Directorul general al CNAIR a vorbit marți, la Interviurile DC News, strategia pentru autostrada Pitești-Craiova, dezvăluind în cât timp problemele existente în anumite zone vor fi depășite.

Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ștefan Ioniță, a explicat marți, la Interviurile DC News, de ce autostrada Pitești-Craiova are o altă viteză de deplasare în comparație cu celelalte autostrăzi și ce măsuri va lua pentru decongestionarea traficului în zonele Balș și Slatina.

„În masterplan spune că este autostradă, deși aveam studiu de detaliu la mine și îmi dădea că este oportun a face acest profil. Dar nu îl putea încadra la drum expres, mai degrabă la autostradă pentru că viteza de proiectare a fost la 120 de kilometri/ oră, ceea ce este similar cu celelalte autostrăzi. Viteza de proiectare pentru o clarificare corectă nu e cea de deplasare, viteza pe care o avem noi de 130 de kilometri/ oră. Adică mă voi putea deplasa între Pitești și Craiova tot cu 130 de kilometri/ oră, tot în aceleași condiții. Singurul element care face diferența este constituit de banda de urgență. Aici am un acostament tipic de 1,5 m, banda de urgență pe care o vedem pe autostradă are 2,5 m, practic ar fi o diferență de un metru.

[citeste si]

Dar, eu voi lăsa premisele pentru o dezvoltare ulterioară astfel încât să fac și această diferență, să o rezolv, într-o etapă ulterioară. Dar de ce să mă opresc acum atâta timp cât am acest studiu, am acord de mediu și pot începe construcția? De ce, că spun unii că este vechi studiul? Pentru ce? Asta am spus și m-am bucurat că a fost susținut proiectul și de domnul ministru. Mă axez în primul rând pe zona Balș și a Slatinei, unde știți că sunt probleme ca pe Valea Oltului și pe Valea Prahovei. Acum implementăm un sistem de semaforizare, sper să fie gata, dar care tot nu rezolvă problemă. Voi face primele sectoare în zona Balș și a Slatinei, astfel încât să decongestionez traficul imediat. Astea sunt soluții rapide și astea sunt așteptările pe care oamenii le au de la noi. Mă bucur că domnul ministru a îmbrățișat toate propunerile pe care le-am făcut și mă susține în continuare în a veni cu astfel de măsuri și suntem amândoi în asentiment. Situația din Balș și Slatina, sunt optimit și spun că am putea să o rezolvăm în cel mult doi ani”, a declarat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ștefan Ioniță, la minutul 59:00.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23