Audiențe. Vocea României a bătut X Factor

"Vocea României", show-ul difuzat de Pro Tv, a fost în concurenţă cu "X Factor", de pe Antena 1, ambele emisiuni fiind difuzate ieri la aceeaşi oră.

După o primă ediţie în care a dominat clasamentul audienţelor, pe toate cele trei targeturi - naţional, urban şi comercial - "Vocea României", show-ul difuzat de Pro Tv, i-a câştigat pe români şi cu cea de-a doua emisiune din noul sezon. La concurenţă cu "X Factor", de pe Antena 1, "Vocea" a adus în faţa televizoarelor 2,5 milioane de români în minutul de aur.

La oraşe, "Vocea României" de la Pro TV şi "X Factor" de pe Antena 1 au fost apropiate: doar un punct de rating a avut în plus show-ul de pe Pro. Diferenţa dintre "Voce" şi "X Factor" a fost însă mai mare la nivel naţional şi pe targetul comercial.

"Vocea" a fost şi în cea de-a doua ediţie a sezonului 4 lider de audienţă pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare 20:30 – 22:55, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a fost lider detaşat cu o audienţă medie de 12,1 puncte de rating şi 27,6% share.

Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 9,3 puncte de rating şi 21,2% share. La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a condus cu o audienţă medie de 10,1 puncte de rating şi 20,4% share, al doilea post clasat fiind Antena 1 cu o audienţă medie de 9,0 puncte de rating şi 18,3% share. La nivel naţional, ProTV câştigă şi de această dată locul întâi cu o audienţă medie de 9,2 puncte de rating şi 19,1% share, iar Antena 1 se clasează pe locul secund cu 7,6 puncte de rating şi 15,6% share.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel