Audiențe. Vocea României a bătut X Factor

"Vocea României", show-ul difuzat de Pro Tv, a fost în concurenţă cu "X Factor", de pe Antena 1, ambele emisiuni fiind difuzate ieri la aceeaşi oră.

După o primă ediţie în care a dominat clasamentul audienţelor, pe toate cele trei targeturi - naţional, urban şi comercial - "Vocea României", show-ul difuzat de Pro Tv, i-a câştigat pe români şi cu cea de-a doua emisiune din noul sezon. La concurenţă cu "X Factor", de pe Antena 1, "Vocea" a adus în faţa televizoarelor 2,5 milioane de români în minutul de aur.

La oraşe, "Vocea României" de la Pro TV şi "X Factor" de pe Antena 1 au fost apropiate: doar un punct de rating a avut în plus show-ul de pe Pro. Diferenţa dintre "Voce" şi "X Factor" a fost însă mai mare la nivel naţional şi pe targetul comercial.

"Vocea" a fost şi în cea de-a doua ediţie a sezonului 4 lider de audienţă pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare 20:30 – 22:55, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a fost lider detaşat cu o audienţă medie de 12,1 puncte de rating şi 27,6% share.

Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 9,3 puncte de rating şi 21,2% share. La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a condus cu o audienţă medie de 10,1 puncte de rating şi 20,4% share, al doilea post clasat fiind Antena 1 cu o audienţă medie de 9,0 puncte de rating şi 18,3% share. La nivel naţional, ProTV câştigă şi de această dată locul întâi cu o audienţă medie de 9,2 puncte de rating şi 19,1% share, iar Antena 1 se clasează pe locul secund cu 7,6 puncte de rating şi 15,6% share.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel