Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642
sau la adresa de e-mail [email protected]

Șantiere monitorizate. De ce se pun camerele pe o autostradă din România

Andreea Marinaș / 24 apr 2017 / 17:35

Ministrul Transporturilor solicită o monitorizare video a şantierelor de lucrări la autostrada Deva-Lugoj. Acesta este nemulțumit de unele tronsoane ale autostrăzii și, în consecință, a dispus monitorizarea lor. 

 Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, prezent luni pe şantierele loturilor 2,3 şi 4 de pe autostrada Deva-Lugoj, a declarat că este nemulţumit de stadiul lucrărilor pe unele tronsoane şi a solicitat ca şantierele să fie monitorizate video, menţionând că ministerul pe care îl conduce îşi respectă angajamentele financiare faţă de constructori. 

„Sunt puţin nemulţumit de evoluţia lucrărilor pe unul dintre tronsoane, în sensul că se putea o mobilizare mult mai bună. Ca să vă spun exact, pe lotul 2, în urma vizitei din luna martie, când s-au deschis cei 15 kilometri, Compania (Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, n.r.) a încheiat un protocol cu firma de construcţie, cei de la Saligni, care s-au angajat ca în trei luni de zile să finalizeze restul lucrărilor care mai erau de făcut pe cei 15 kilometri. Sunt în grafic. Lotul 3 Lugoj-Deva, aici am fost un pic nemulţumit de mobilizare, adică undeva la 100 de utilaje şi 200 de oameni, în comparaţie cu lotul 4, unde am găsit peste 500 şi ceva de oameni care lucrează şi 250 de utilaje”, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, potrivit Agerpres. 
  
El a arătat că va monitoriza atent stadiul lucrărilor şi că a solicitat constructorilor să respecte termenele convenite, în condiţiile în care ministerul respectă, la rândul său, condiţiile financiare din contracte. 

Aluzie la neseriozitatea constructorilor. Șantiere monitorizate pentru că statul este „partener onest”
  
„Am cerut suplimentar şi o monitorizare video a tuturor şantierelor din ţară din partea Companiei. Nu voi tolera întârzieri, asta le-am şi spus constructorilor. Noi suntem un partener onest şi, din punct de vedere financiar, ne-am ţinut promisiunile”, a spus Răzvan Cuc. 
  
El a arătat că prin monitorizarea lucrărilor se va putea face ulterior şi un clasament al firmelor care şi-au respectat condiţiile contractuale, menţionând că societăţile care câştigă licitaţiile de execuţie trebuie să aibă toată logistica necesară, începând cu forţa de muncă până la partea de know-how. 

[citeste si]

Ministrul Transporturilor a mai spus că echipa ministerială şi cea de la Compania naţională de drumuri vor efectua controale inopinate şi în ceea ce priveşte calitatea lucrărilor. 

„Pe de o parte, ne ţinem şi de grafic, ca şi timp, dar pe de altă parte nu ne grăbim să facem nişte lucrări de proastă calitate care să fie deteriorate în timp. Tocmai de aceea pe Lugoj-Deva, lotul 2 am prelungit de la 4 ani la 8 ani perioada de garanţie pentru lucrările pe care le-au efectuat”, a conchis Răzvan Cuc. 

STIRE RECOMANDATA

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25