Urmărește emisiunea live


Antenele își măresc cota de piață la început de an

intact
intact

Prima lună a anului a însemnat pentru divizia TV Intact Media Group creșteri pe majoritatea segmentelor zilei, atât pe publicul comercial cât și pe cel urban.

Creșterile față de ianuarie 2013 ale “Antenelor”, le aduc poziția de lider al pieței TV pe intervale importante în rândul publicului urban:

• whole day (23.4% vs 20.4% competiție)

• day time (23.3% vs. 13.9% competiție)

• access (24.6% vs. 19.7% competiție)

• late fringe (21.6% vs. 20.1% competiție)

• all day (23.4% vs. 20.4% competiție)

Televiziunile Intact sunt lidere pe intervalul day time și pe publicul comercial, cu o cotă de piață de 20.3%.

Antena 1 își apreciază cota de piață pe publicul comercial pe majoritatea intervalelor zilei, fiind lider absolut al pieței în day time atât pe segmentul 18-49, cât și all urban. Antena 1 este lider absolut și în access, pe publicul urban. Emisiunile cele mai urmărite în ianuarie au fost “Totul e permis” (sezonul 2),”Te pui cu blondele”, edițiile Observator și filmele, precum și reperele zilnice; Neatza cu Răzvan și Dani, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct și Un show păcătos.

Antena 3 a crescut în ianuarie 2014 față de aceeași perioadă a anului trecut atât pe parcursul întregii zile, cât și în cursul dimineții, în day time și access. Printre cele mai urmărite programe se numără “Sinteza Zilei”, ”Punctul de întâlnire”, “Secvențial”, “Subiectiv”, “100 de minute”, “La ordinea Zilei”, “Q&A”.

Nou lansata Antena Stars, televiziunea celebrităților, și-a crescut cota de piață pe toate intervalele, cele mai mari aprecieri înregistrându-se în acces, late fringe și prime time. Emisiunile reper “Răi da’€buni” și “Agentul VIP” au făcut casă bună cu mai noile “Dosarele VIP”, “Star News”, “Star Zodiac”.

Euforia TV, televiziunea dedicată femeilor, crește pe publicul comercial față de ianuarie 2013 cu 18% în primetime, 25% în day time și 22% în late fringe. La acest rezultat au contribuit atât seriale “Dr. House”, “Totul despre sex” și “Iubirile Croitoresei”, cât și producția locală “Prodanca și Reghe: Afaceri de familie”.

Televiziunile Intact Media Group au avut, în 2013, un reach mediu de 6.385.000 telespectatori pe zi, din publicul urban. Divizia TV include Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia și GSP TV.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel