Andreea Sava: Slăbește fără să te înfometezi! Topul alimentelor-minune

Denisa Zamfir / 31 ian 2019 / 18:07 Salveaza PDF Comentarii
Mâncare
Descriere foto: Mâncare

Înfometarea nu este niciodată soluția potrivită pentru slăbire pe termen lung, dar și pentru păstrarea sănătății. Andreea Sava, de la Antena 3, îți prezintă pe blogul personal câteva alimente sățioase, care te ajută să slăbești fără să te înfometezi, dar și într-un mod sănătos.

1. Ouă


Sursă excelentă de proteine, despre care am mai explicat că organismul depune mai mult efort, deci și consumă mai multă energie, pentru a le descompune, stimulând procesele metabolice. Cu un aport redus de glucide și doar 150 de kcal la 100 de grame, sunt foarte sățioase și vin cu mulți nutrienți, fiind unele dintre cele mai complexe alimente. 

2. Cartofi


Despre cartofi, în general, se spune că trebuie eliminați primii atunci când vreți să slăbiți. Fals. Problema nu e cu alimentul ci cu modul în care este mâncat. Gătit și combinat cum trebuie, cartoful este chiar foarte bun în cura de slăbire, fiind și foarte sățios.

Gătit corect înseamnă copt sau fiert în coajă, apoi răcit. Prin acest proces termic, amidonul se transformă în amidon rezistent, care acționează ca o fibră alimentară, adică reglează digestia. Plus că are doar 80 de kcal la 100 de grame, adică foarte puțin, față de 400, de exemplu, cât are aceeași sută de grame în varianta prăjită.

O altă problemă, însă, este felul în care este combinat. În niciun caz cu alte surse de amidon sau proteine, în special carne. Mâncați-l doar cu legume.

3. Urdă


Este un adevărat aliment-minune. În primul rând fiindcă, spre deosebire de alte lactate, are un conținut foarte mic de cazeină, acea enzimă din lapte pe care sistemul digestiv uman are probleme să o descompună. Conținutul de grăsime este scăzut însă are aminoacizi care ajută la creșterea masei musculare, lucru care va duce și la stimularea metabolismului.

4. Carne


Slabă, desigur. De pui, curcan, merge și cea roșie dar nu zilnic. Este foarte sățioasă și, în plus, va funcționa explicația de la primul punct în legătură cu efectul proteinelor asupra arderilor.

5. Ciocolată neagră


Foarte important: cu un conținut de peste 70% de cacao. Are foarte mulți antioxidanți care vor stimula arderea de grăsimi și procesele metabolice și este foarte sățioasă. Plus că nici nu puteți mânca prea multă, fiind destul de amară.

Vezi și: Dieta cu ardei gras. Slăbește 5 kilograme în 7 zile, sănătos și fără efort


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26