Aglomerație, pe Otopeni. Conducerea aeroportului, sfat de râsu-plânsu pentru pasageri: Să aibă răbdare!

Foto DCNEWS.RO
Foto DCNEWS.RO

Compania Națională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a luat măsuri după ce pasagerii care au venit sau plecat din Otopeni s-au plâns de cozile infernale. 

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) atrage atenţia referitor la posibile aglomerări pe fluxurile de pasageri, în special pe cele internaţionale, la orele de vârf.

'Aceste aglomerări se produc în condiţiile în care, într-un interval foarte scurt de timp, sosesc sau pleacă multe curse internaţionale, iar valorile de trafic de pasageri sunt, în multe zile, echivalente celor din ultimul an prepandemic (2019).

CNAB, Poliţia de Frontieră au luat măsuri de suplimentare a personalului care asigură dirijarea/informarea pasagerilor pe fluxul de sosiri şi controlul documentelor', spun reprezentanţii CNAB.

Potrivit acestora, aglomerări se produc în continuare, la orele de vârf (în special dimineaţa devreme şi după amiaza) şi pe fluxul de plecări internaţionale. Şi aici, angajaţii aeroportului, ai agenţilor de handling şi ai companiilor aeriene, precum şi cei ai Poliţiei de Frontieră şi Brigăzii Antitero fac eforturi constante pentru a asigura fluenţa şi rapiditatea efectuării formalităţilor şi controalelor obligatorii.

'Revenim la solicitările anterioare şi recomandăm pasagerilor să manifeste răbdare şi înţelegere şi să respecte indicaţiile personalului din aeroport. Totodată, menţinem recomandarea ca pasagerii să se prezinte la aeroport cu trei ore înainte de ora programată a zborului şi, după efectuarea formalităţilor de check-in, să se îndrepte imediat către controlul de securitate şi cel de frontieră', adaugă CNAB. 

Munți de bagaje pe aeroportul Otopeni. Nu vă aparțin

Gestionarea bagajelor a devenit o problemă majoră pe aeroporturi, din cauza lipsei de personal, în principal. Asta pentru că, în anii de pandemie, călătoriile au fost mult limitate, iar angajații au fost concediați. Odată ridicate toate restricțiile, pentru că o problemă și mai mare avea să fie declanșată în Est, dar și prin faptul că noile variante de SARS-CoV-2 sunt unele ”adaptate”, ce nu mai fac atât de multe probleme sistemului medical, călătoriile au reînceput în forță. Într-o forță și mai puternică decât cea de dinainte de 2020, pentru că anii de pandemie, în care populația a stat în case - și din cauza restricțiilor- au venit la pachet și cu unele ”beneficii”, dacă le-am putea spune așa, respectiv cu economii. Astfel, românii - și nu numai - odată ce au devenit mai liberi, dar și cu ceva bani puși deoparte, au reluat călătoriile într-un număr chiar mai mare. Dar și companiile și aeroporturile au făcut economii în anii de pandemie și par că ar vrea să le facă în continuare dacă ne uităm la munții de bagaje ce zac în aeroporturi din toată lumea. Multe sunt bagaje pierdute. Nu știm dacă și cele din poze. Dar sigur nu sunt ale celor care ajung să-și ridice bagajele din acea zonă și care sunt întâmpinați de mesajul mai sus citat. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel