Prin abordări antropologice, vizuale, discursive sau semiotice, îți vei forma abilități de a analiza și de a crea texte promoționale pentru organizații și vei fi capabil să concepi și să elaborezi un plan de cercetare a calității comunicării pentru diverse organizații.
AVANTAJE
- Primul pas către un doctorat în Științele Comunicării - http://www.fjsc.unibuc.ro/home/doctorat
- Trunchi comun cu Școala Doctorală în Științele Comunicării (anul I) și cu alte masterate (anul II – Campanii de Comunicare în Relații Publice și Publicitate și Jurnalism Politic)
- Echivalarea primului an de doctorat
- Burse de studii și burse Erasmus
Pentru informații despre admitere - http://www.fjsc.unibuc.ro/home/master/programul-de-masterat-prezentare/teorii-si-metode-de-cercetare-in-stiintele-comunicarii-if
Persoană de contact – Conf.univ.dr. Camelia Cmeciu – [email protected]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News