Veniturile Vodafone România, în scădere cu 2,7% la 30 iunie. Baza de clienţi s-a majorat cu 1,4%

Veniturile Vodafone România au scăzut cu 2,7%, la jumătatea anului 2019, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, în timp ce baza de clienţi s-a majorat până la 9,024 milioane, potrivit rezultatelor companiei, publicate vineri. 

Începând cu data de 1 aprilie 2019, Vodafone Group, precum şi Vodafone România, raportează sub noile standarde internaţionale de contabilitate IFRS15 şi IFRS16, iar sub acestea veniturile totale au scăzut cu 2,7%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. 

Conform companiei, veniturile din servicii se află la valoarea de 158,6 milioane de euro şi continuă să crească la nivelul de bază. 

De asemenea, veniturile din servicii raportate au crescut cu 0,2%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, dar excluzând impactul tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates), veniturile din servicii s-au majorat cu 0,8%. 

La 30 iunie 2019, Vodafone România înregistrează o bază de clienţi de 9,024 milioane, în creştere cu 1,4%, echivalentul a 164.122 de clienţi. 

Venitul mediu pe utilizator (Average revenue per user - ARPU) mobil a fost de 5,1 de euro, în trimestrul încheiat la 30 iunie 2019.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. 

Vodafone Group are divizii în 25 de ţări, 41 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. 

La 30 iunie 2019, Vodafone Group avea 640 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, respectiv 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri. 


Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25