Târgul de Turism al României, o nouă perspectivă în ediția de primăvară

DCNews Team / 22 feb 2018 / 16:45 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Cea de-a XXXIX-a ediție a Târgului de Turism al României a fost deschisă, joi, în noile spații expoziționale ale Romexpo, în pavilioanele B1 și B2. Până duminică, 25 februarie, vizitatorii pot opta pentru turismul cultural, rural sau de business, turismul de tratament, destinațiile exotice, croazierele și turismul de aventură. Din oferte nu lipsesc nici accesoriile și gadget-urile necesare în orice călătorie. 

Prezent la deshiderea evenimentului,  Mihai Daraban, președintele CCIR,  a declarat că această nouă ediție  a târgului  "Este cea mai mare manifestare expozițională care are loc în aceste noi pavilioane. Ne prezentăm la un alt standard de calitate în ceea ce înseamnă târguri și expoziții. Vă pot spune de asemenea că în această a XXXIX-a ediție a TTR avem ocupați 15.600 mp, cu 2800 mp în plus față de ediția precedentă, avem 291 de expozanți, dintre care 88 străini și 203 români, cu un grad de internaționalizare de 30%, cu prezența a 14 țări și suntem mândri de această participare. Suntem și vom fi întotdeauna aproape de domeniul turismului, atât în calitatea de Cameră de Comerț a României, cât și în calitatea de organizator prin Romexpo."

La rândul său, Bogdan Gheorghe Trif, ministrul Turismului, a susținut că principala misiune a sa este aceea  de a aduce această industrie printre principalii contribuitori la PIB: "Trebuie în curând să avem o lege a turismului (...) care să reglementeze exact și clar toate obiectivele și targeturile. Această lege va simplifica ulterior și tot domeniul de acte normative pe care le avem și care, la momentul actual, este extrem de stufos și de greoi. Ne-am propus să avem până la jumătatea anului o strategie adaptată în turism și avem contacte deja cu Banca Mondială, o echipă de experți va veni să ne ajute în realizarea acestui target". Acesta a punctat și faptul că în Programul de guvernare al actualului Guvern, turismul are termene precise, iar promovarea pe plan extern ocupă un rol primordial. 

[citeste si]

Sorin Chiriță, City Manager al Primăria Municipiului București, a ținut să aducă în atenție că  pentru Capitală  promovarea turismului este prioritară. "Numai anul trecut am avut aproximativ 2 milioane de turiști în municipiul București, dintre care aproximativ 1.200.000 turiști străini." Pentru acest an, municipalitatea are un program de promovare a turismului, cu proiecte ce vor pune în valoare patrimoniul turistic și istoric al capitalei: "Ne dorim să dezvoltăm împreună cu CCIR și cu ministerul turismului cât mai multe programe de cel puțin anvergura acestuia și avem toată deschiderea către organizațiile profesionale din domeniul turismului," a mai declarat 

Președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Nicolae Demetriade, a declarat că  "a venit momentul să realizăm că industria ospitalității este cea care ar putea să creeze bunăstare pentru întreaga țară. Dar pentru acest lucru, trebuie să convingem guvernanții să acorde un interes major turismului pentru a deveni o ramură prioritară de dezvoltare a economiei. Trebuie să avem un acces mai facil la fondurile europene, să dezvoltăm mecanisme care să ne permită atragerea lor, trebuie ca turismului să fie împins în lista prioritară de investiții din fondul suveran de dezvoltare și investiții, trebuie să creăm mai multe facilități care, în timp foarte scurt, se vor multiplica în economie".



Te-ar putea interesa




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25