Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

SUA: Publicitatea la televiziuni, SCĂDERE puternică

Bogdan Bolojan / 28 Martie 2018 / 16:30

Cheltuielile cu publicitatea în industria de televiziune americană vor scădea în 2018 şi în anii următori şi vor ajunge să reprezinte în 2022 mai puţin de un sfert din bugetul total al agenţiilor de publicitate, comparativ cu 33% în 2017, potrivit unui studiu publicat de cabinetul specializat eMarketer, informează AFP. 

După ce a fost scutită mult timp de creşterea în influenţă a internetului, industria de televiziune a cunoscut în 2017 prima ei scădere a cheltuielilor cu publicitatea de după anul 2009, care au ajuns la 70,2 miliarde de dolari. În 2016 aceste cheltuieli au însumat 71,2 miliarde de dolari. 

Acest recul va continua în 2018 (-0,5%) şi 2019 (-1,0%), prevede eMarketer, într-un studiu ce a fost publicat miercuri. După o uşoară creştere în 2020 (+0,5%), asociată scrutinului prezidenţial american şi unor importante cheltuieli de campanie electorală, reculul va continua să se manifeste, au prognozat experţii de la eMarketer. 

Acelaşi cabinet anticipează că în 2022 procentul deţinut de cheltuielile cu publicitatea efectuate în televiziune va scădea sub pragul de 25%, contra 33,9% în 2017 şi 39,1% în 2012. 

Tinerii nu mai urmăresc televiziunea 

Televiziunea tradiţională se confruntă cu lipsa de interes a unei părţi a publicului tânăr, în special în Statele Unite, unde generaţia "millenials" acceptă din ce în ce mai puţin modelul televiziunii prin cablu şi oferta sa de posturi cu plată, care domina până acum această industrie. 

Potrivit eMarketer, numărul de telespectatori din televiziunea tradiţională ar trebui să continue să scadă cel puţin până în 2019, într-un ritm care va accelera. 

Între anii 2015 şi 2019, televiziunea americană va pierde 2,6 milioane de telespectatori, potrivit previziunilor incluse în studiul publicat miercuri, relatează Agerpres.

[citeste si]

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy