Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642
sau la adresa de e-mail [email protected]

EXCLUSIV  Stare de urgenţă în România. Cumpărăturile online, APROAPE imposibil de făcut

Odată cu intrarea în vigoare a Ordonanţei Militare 3, ieşirile din casă sunt restricţionate complet, atât ziua cât şi noaptea. Astfel, chiar şi un drum la cumpărături trebuie făcut cu o declaraţie pe propria răspundere, pentru că armata, jandarmeria sau poliţia te va lua la întrebări pe stradă. 

Plecând de la afirmaţia vicepremierului Raluca Turcan, care a scris pe pagina sa de Facebook că şi-a făcut cumpărăturile online şi că recomandă acelaşi lucru tuturor românilor, am încercat şi eu. Se pare, însă, că odată cu mine au încercat acelaşi lucru şi restul bucureştenilor, pentru că este aproape imposibil să găseşti un curier disponibil care să îţi ia comanda. 

Magazine care nu mai acceptă comenzi 

 

Din cauza numărului URIAŞ de cereri, există magazine care au anunţat că nu mai acceptă noi comenzi şi îi avertizează pe clienţi să nu pună produse în coşul virtual, pentru că va fi inutil. Iată un exemplu mai jos. 

Unele hypermarketuri încă mai fac livrări la domiciliu, dar impun cantităţi limitate la produse (spre exemplu, nu poţi comanda mai mult de 6 produse de acelaşi tip - apă plată, sucuri, etc) şi livrează într-un termen de cel mult şapte zile lucrătoare. 

Problema apare la faptul că anunţul cu privire la termenul de livrare vine abia a doua zi de la finalizarea şi plata comenzii (pentru că aceasta trebuie plătită direct cu cardul, nu se poate cash), când un angajat al hypermarketului te sună ca să îţi confirme comanda şi să îţi spună când va fi aceasta livrată. 

Serviciile de livrări, suprasolicitate 

 

În cazul în care v-aţi gândit să evitaţi cumpărarea direct din magazin şi să apelaţi la un serviciu de livrare trebuie să ştiţi că şi aici şansele sunt extrem de mici să puteţi face o comandă. Spre exemplu, una dintre aplicaţii afişează, 99,9 la sută din timp acelaşi mesaj: "Momentan, toţi livratorii noştri sunt ocupaţi. Ne cerem scuze şi vă mulţumim pentru înţelegere. Vă rugăm să încercaţi mai târziu". 

De altfel, unul dintre aceste servicii din Bucureşti a anunţat că va mai angaja 100 de livratori în această perioadă pentru a face faţă numărului foarte mare de comenzi. 

Eu nu am reuşit, până acum, decât să îmi fie acceptată comanda pe una dintre aceste aplicaţii, dar fără să îmi fie livrată. Pentru că nu a fost găsit niciun livrator disponibil, comanda a fost anulată şi am fost rugat să încerc din nou. Aşa cum era de aşteptat, la reîncercare am primit acelaşi mesaj de mai sus! 

Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25