Slăbire rapidă cu dieta de vacanţă. Rezultate uimitoare

Rodica Mitu / 14 iun 2019 / 16:43 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Dieta de vacanţă te ajută să slăbeşti mult mai repede decât ai fi crezut.

Ziua 1 - legume

 

Mănânci numai legume crude, sub formă de salate. Este indicat să consumi şi legume cu frunze, cum ar fi salata verde, spanacul, cicoarea de grădină sau măcrişul.

 

Ziua 2 - fructe

 

Consumă numai fructe, cu excepţia bananelor şi a strugurilor.

Ziua 3 - lactate

 

Lactate, doar cu o condiţie: să fie degresate.  

Ziua 4 - fructe și legume

 

De data aceasta, însă, le poţi asocia. Atenție: legumele trebuie să fie crude, iar bananele şi strugurii sunt de evitat.

Ziua 5 - carne roșie

 

Carne roșie, dar să nu depăşeşti 600 g pe zi. Carnea de vită, de porc sau de miel la cuptor îţi va furniza cantitatea de fier necesară pentru buna funcţionare a organismului.

Ziua 6 - carne albă

 

Carne de pui sau curcan. Atenție, nu trebuie să fie prăjite.  

Ziua 7 - de toate

 

Acum poţi mânca tot ce pofteşti, însă fereşte-te de orice exces.

 

Bea cel puţin 2 litri de apă pe zi, pentru a accelera arderea grăsimilor. 

Înainte de începerea oricărei diete, este indicat să consulți un specialist.


Te-ar putea interesa






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26