Slăbire rapidă. Andreea Sava: Aliații care fac minuni

Denisa Zamfir / 25 feb 2019 / 18:20 Salveaza PDF Comentarii
Siluetă
Siluetă

Andreea Sava prezintă pe blogul personal aliații minune în procesul de slăbire.

1. Alimentele-minune

 

Există o serie de alimente care te ajută să slăbești. Pe de o parte, ananasul și avocado, apoi aveți alimentele care stimulează metabolismul, pe care le găsiți AICI, și alimente-minune, enumerate AICI

2. Proteinele

 

Proteinele sunt mană cerească în cura de slăbire pentru că, pe de o parte, organismul depune mai mult efort pentru a le descompune, deci consumă mai multe calorii, iar, pe de altă parte, induc o stare de sațietate de durată, deci nu-ți va mai fi la fel de foame.

Asta nu înseamnă că trebuie să mănânci DOAR proteine. Cheia unei siluete sănătoase este o dietă completă și echilibrată. Adică trebuie să mănânci de toate. 

3. Fibrele

 

Fibrele sunt cele care favorizează procesele digestive ceea ce este esențial în cura de slăbire. Asta înseamnă că trebuie să mâncați multe legume, năut dar și produse din făină integrală.

4. Metodele de stimulare metabolică

 

Stimularea arderilor este cea mai avantajoasă metodă de a slăbi. Și există mai multe metode prin care puteți face asta. Am vorbit, pe acest blog, în mai multe postări despre metode de stimulare a metabolismului lent. 

5. Apa

 

Hidratarea este esențială pentru un organism sănătos fiindcă fiecare celulă are nevoie de apă pentru a funcționa corect. Plus că, de multe ori, setea poate fi confundată cu foamea, organismul să aibă, de fapt, nevoie de apă iar tu să nu-ți dai seama și să mănânci, în loc.

 

6. Mișcarea

 

Cel mai bun și sănătos mod de a slăbi este să combini o dietă echilibrată cu mișcarea. Sedentarismul este cel mai mare inamic al sănătății și siluetei tale. Chiar dacă ești slab(ă), fără mișcare, chiar și la tinerețe, corpul arată flasc și inestetic. Pielea și mușchii tonifiați sunt sexi. 

Cât de puțină mișcare, important este să faci! Și nu, vârsta, lipsa timpului, a banilor sau a condiției fizice nu sunt motive ca să stai pe fund toată ziua. Sunt doar pretexte.

Poți să faci câteva minute de mișcare acasă, în timp ce te uiți la TV, în loc să o faci de pe canapea, mâncând chipsuri.

Vezi și: Andreea Sava: Face minuni pentru siluetă


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28