Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

S-a finalizat cea mai mare lucrare de infrastructură rutieră din București! Firea: Misiune îndeplinită

Foto: Gabriela Firea
Foto: Gabriela Firea

Gabriela Firea, primarul general al Capitalei a anunțat astăzi finalizarea lucrărilor la cea mai mare infrastructură rutieră din București. Se va deschide curând circulația pe toată zona Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu. 

”Misiune indeplinita! Am finalizat cea mai mare lucrare de infrastructura rutiera din Bucuresti! De sâmbătă se va deschide circulatia pe toata zona Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu. Avem, asadar, un pasaj nou de 2 km si jumatate, 2 poduri peste Dambovita, supralargire la 3 benzi pe sens. Legatura intre cartierele Titan (sectorul 3) si Berceni (sectorul 4) din Capitala.

In aceste zile au loc ultimele teste dinamice ale podului peste râul Dâmbovița, folosind camioane de mare tonaj.

Când se deschide traficului 

 

Acest obiectiv de investitii se numara printre proiectele de infrastructura pe care le-am gasit, in 2016, complet blocate! Sambata, 11 iulie, acesta va fi deschis traficului rutier!

Lucrările au început în urma cu zece ani, dar primele intentii legate de acest proiect dateaza de acum 13 ani.

Finalizam toate marile proiecte pe care le-am preluat în 2016.
În anul 2016, pentru acest obiectiv de investitii nu erau făcute exproprierile necesare, iar studiul de fezabilitate era prost întocmit și nu ținea cont de toate condițiile din teren. Nu s-au luat în calcul nici măcar liniile de înaltă tensiune din zonă.

Relocarea tuturor rețelelor 

 

Am dispus relocarea tuturor rețelelor, finalizarea exproprierilor, întocmirea unui studiu de coexistență între Enel și Transelectrica și încheierea unui contract de proiectare și execuție prin care să se înalțe liniile de tensiune.

De asemenea, având în vedere că din proiectul tehnic lipseau semaforizarea și iluminatul public am contractat și finalizat aceste lucrări. Prin deschiderea traficului pe acest pasaj mai facem un pas în ce ne-am propus: să unim Nordul cu Sudul Capitalei.

Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu a presupus lărgirea bulevardului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmbovița și a două poduri la nivelul solului peste râu. Proiectul are o lungime totală de 2,4 kilometri, numai podul de 141 de metri fiind cel mai lung existent peste râul Dâmbovița.

Cât au costat lucrările 

 

Lucrările la prima etapă au fost realizate de asocierea Delta ACM – Eurovia - Search și au costat aproape 20 de milioane de euro.

Consilierul Primarului General, Marius Coaje: "Pentru a fi complet, acest proiect are nevoie și de etapa a doua care înseamnă lărgirea la trei benzi pe sens a străzii Iuliu Hațeganu, între pasaj și Calea Vitan. A fost întocmit studiul de fezabilitate, au fost aprobați indicatorii tehnico-economici și s-a stabilit culoarul de exproprieri. Avem proiectul tehnic și așteptăm predarea unui teren de la Ministerul Apărării Naționale".

O nouă arteră 

 

Noua arteră va avea o lungime de 1,3 kilometri, 6 benzi și 3 stații de autobuz. Lucrările se estimează că vor costa aproape 15 milioane de euro.

Ionel Pirpiliu, Delta ACM: "Primaria Capitalei ne-a ajutat foarte mult in deblocarea acestui proiect, in relatia cu celelalte institutii, cum ar fi Transelectrica. As vrea sa mentionez ca, de la Revolutie, dupa pasajul Basarab, acest proiect e cel mai amplu realizat in Bucuresti: compus din doua poduri si un pasaj peste Dambovita si creioneaza un inel sud-est, vizavi de inelul sud-vest, facut de Pasajul Basarab".

Eugen Ghiță, reprezentantul Consitrans, consultantul proiectului: "Pe langa cele mentionate de constructor au fost alte probleme ale retelelor de utilitati din zona si anume RADET, Enel care au avut o retea de cabluri care a necesitat relocare.

Obiectul principal a fost suprainaltarea retelei Transelctrica, pe care, cu ajutorul Primariei Capitalei, am reusit sa il realizam! Am facut si studiul de coexistenta intre Enel si Transelectrica, astfel incat, in decurs de 6 luni s-a realizat suprainaltarea, lucru care a permis finalizarea rampei pasajului si darea in folosinta a a intregului obiectiv"”, a scris Gabriela Firea pe pagina sa de Facebook. 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy