Vicepreședintele ANAT a explicat la DC News TV ce înseamnă să fii o țară care se află în primul sfert al clasamentului mondial când vine vorba de turism.
Vicepreședintele Patronatului Asociația Națională a Agențiilor Turism din România (ANAT), Adrian Voican, a atras atenția că cea mai importantă calitate a țării noastre când vine vorba de atragerea străinilor este faptul că încă ne aflăm în top 50 când vine vorba de destinații turistice.
„E mult mai rău decât ne-am așteptat, pentru că străinii nu ne aleg că știu ceva despre România”, a declarat acesta la DC News TV, în timpul emisiunii Totul despre bani moderată de Mihai Ciobanu.
Absența desăvârșită a unui plan de țară când vine vorba de turism ne micșorează șansele de a „scoate capul” când vine vorba de cele mai importante destinații europene. „Brandul înseamnă personalitate, valoare, promisiune, de ce să vii în România”, spune Voican. Noi, deocamdată, avem doar un logo, celebra frunză care reprezintă turismul românesc, și... cam atât.
Astfel, România este țara lui „De ce nu?”, singurul avantaj care ne-a mai rămas în această lume extrem de competitivă a destinațiilor de vacanță, în care concurăm cu giganți precum Spania, Franța sau Italia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu