România, pe drumul mătăsii. Gruia Stoica (GFR): Portul Constanța, platformă către Orient

Portul Constanta
Portul Constanta

România ar putea intra pe drumul mătăsii.

Specialiștii în transporturi spun că marea majoritate a mărfurilor vin din Orient și din Grecia, unde gigantul chinez COSCO a preluat portul Pireu și investește aproximativ 2 miliarde de euro, informează România TV.

Astfel se ridică întrebarea de ce chinezii nu au ales Constanța care este cel mai important port din zonă.

Șeful GFR, Gruia Stoica, aduce în discuție transformarea portului Constanța într-o platformă logistică pentru Orient.

Gruia Stoica, patronul GFR, precizează: „Grupul Grampet are strategia pe care a adoptat-o de aproximativ 20 de ani de zile, de a ieși din țară, de a se așeza pe aceste coridoare și de a auduce bani în țară. Reușim și aducem bani în țară, dar în același timp avem nevoie și de sprijinul autorităților, și, de ce nu, pentru că tot am pomenit de portul Constanța, de ce nu am putea să transformăm România într-o platformă logistică pentru Orientul Apropiat și Orientul Îndepărtat”, spus acesta.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel