EXCLUSIV  Reacția unui hypermarket din România după îndemnurile de boicot. Mutare surpriză- GALERIE FOTO

Foto ilustrativ: Freepik
Foto ilustrativ: Freepik

Numeroase acțiuni de boicotare a supermarketurilor din România sunt intens distribuite pe rețelele sociale, dar cum răspund marile lanțuri de magazine?

Vezi și - Bomba dată de ANSVSA la experimentul surpriză cu laptele și produsele lactate bio „false” vândute în marile magazine

În ultima perioadă, au reapărut propunerile de boicot asupra supermarketurilor din România, mai nou, pe modelul Croației. În mica țară din UE a apărut recent acest tip de protest pentru a-i determina pe marii comercianți să scadă prețurile. 

Boicotul a șocat comercianții din Croația, vânzările magazinelor au scăzut cu 50% în decurs de o săptămână. Mai mult, un lanț de supermarketuri a anunțat reducerea prețurilor la peste 1.000 de produse. Valul de proteste s-a extins și în alte țări din Balcanii de Vest, precum Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Serbia.

În România, după sugestia și ideea preluată de Călin Georgescu într-o emisiune TV, au apărut numeroase îndemnuri de boicot asupra supermarketurilor. 

Coincidență sau acțiune de marketing? 

Coincidență sau nu, cel puțin un mare lanț de magazine pare că are o reacție, în sensul că au apărut la anumite rafturi mai multe noutăți extrem de vizibile.

În imaginile pe care le-am surprins astăzi, 7 februarie 2025, se poate vedea cum un hypermarket a accentuat sintagma Produs în România. A introdus etichete suplimentare, unele cu un nou design tricolor pe care scrie Produs în România.

Cele mai multe astfel de reclame/etichete au putut fi văzute la raioanele de lactate, cărnuri, legume-fructe. Mai mult, în unele locuri au afișat un tricolor peste tricolor ca nu cumva presupusele schimbări de marketing să treacă neobservate. În alte locuri au afișat sintagme că susțin producătorii din România.

De asemenea, pare că și etichetele care anunță reduceri la unele produse, dacă ai sau nu un card de fidelitate, au devenit mai numeroase. În unele cazuri, există mai multe etichete promoționale înșirate la o singură gamă de produse. Toate aceste acțiuni au loc pentru a-și fideliza clienții sau se întâmplă în contextul valului de boicot început în Croația, extins apoi în țările din Balcani, printre care și România?

Galerie Foto

Vezi și articolul - Etichetă falsă la raft: țara de proveniență a merelor ”românești”, surpriză, nu e România! "Uite, domnule, cum ne mint în față! Se vede clar”/ FOTO

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2025 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel