Rezultatele cercetării Nielsen Shopper Trends au arătat percepțiile cumpărătorilor cu privire la cele mai ieftine magazine. Respondenții cercetării, din orașele medii și mari, sunt de părere că magazinul cu cele mai mici prețuri este Kaufland. Este urmat, în preferințele lor, din punctul de vedere al prețurilor, de Carrefour, Auchan și Lidl.
Studiul Shopper Trends mai arată că 40% dintre respondenți merg săptămânal la cumpărături pentru gospodărieși 20% merg la cumpărături zilnic. Cei mai mulți, adică 62% aleg hipermarketurile. Sunt urmați, cu 20%, de cei care își fac cumpărăturile la supermarketuri și , cu 20% de cei care aleg discounterii.
Demn de subliniat este că românii au doar două magazine preferate. În schimb, media în Bulgaria este de 3,5, în Ungaria de 3,4 și în Polonia de 3,3, scrie Wall Street. Însă, numărul magazinelor preferate poate varia în funcție de promoții. 34% dintre respondenți obișnuiesc să schimbe magazinul în funcție de promoțiile afișate. Cele mai multe magazine din România aparțin Carrefour, care deține 112, dintre care 24 hipermarketuri. Este urmat de Kaufland, cu 81, Lidl, cu 37 și Auchan , cu 10.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu