Deputatul PNL Ovidiu Raețchi susține, într-un comunicat de presă, că Regia Autonomă de Transport București (RATB) discriminează în mod conștient locuitorii din Sectorul 5.
Ovidiu Raețchi a declarat că, în urma unor sesizări primite din partea locuitorilor din Sectorul 5, a transmis conducerii RATB o scrisoare prin care îi cere să ia în considerare extinderea liniilor de transport public până în unele zone în care momentan nu este accesibil. Astfel, unii cetățeni din Sectorul 5 sunt în mod conștient izolați de restul Capitalei.
"Știu că planurile Regiei Autonome de Transport București includeau, încă de anul trecut, achiziționarea a 500 de autobuze noi și a câtorva zeci de tramvaie. Din păcate, în calculele conducerii RATB nu au fost incluse și nevoile unor cetățeni care au de parcurs distanțe inacceptabil de lungi până la cea mai apropiată stație de autobuz. Mulți locuitori ai acestui sector sunt ocoliți, parcă în mod voit, de liniile de transport public. Recent, un cetățean al unui complex rezidential nou din cartierul Rahova mi-a transmis o scrisoare în care explica că cea mai apropiată stație de transport public este la o distanță de aproape un kilometru. În situația asta se află și restul de 2.500 de cetățeni care stau în acel complex. Acesta este un singur caz, însă mai sunt multe zone mărginașe în care transportul public nu ajunge", se precizează în comunicatul citat.
[citeste si]
Liberalul a mai adăugat că acest comportament discriminatoriu este aplicat și de Metrorex, care pare să fi abandonat subiectul Magistralei 7, care să lege Rahova și Ferentari de centrul Capitalei.
"În ciuda multor sesizări trimise și cu toate că cetățenii din Sectorul 5 au făcut în repetate rânduri apel la conducerea Metrorex, compania nu a luat în calcul includerea acestui sector în planurile financiare din următorii ani. Observ că subiectul construcției Magistralei 7 de metrou pare să fi fost definitiv închis de Metrorex, care nu ia sub nicio formă în considerare prioritizarea acesteia. Comportamentul discriminatoriu al acestor companii ar trebui să fie taxat dur de minister, în subordinea căruia se află".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu