Reprezentanţii clubului de fotbal Barcelona au semnat un contract de sponsorizare pe cinci ani cu organizaţia non-profit Qatar Foundation, în valoare de 150 de milioane de euro, logoul fundaţiei urmând să împartă spaţiul de tricourile fotbaliştilor cu UNICEF.
FC Barcelona a precizat că UNICEF va rămâne în continuare pe tricouri, urmând a se căuta o modalitate de a îmbina cele două logouri, dar că în cazul în care nu se va găsi o soluţie mulţumitoare, logoul QT va fi cel prevalent. Barcelona va primi 30 de milioane de euro anual, depăşind deţinătorii recordului în acest domeniu, Manchester United şi Liverpool.
„Prin această înţelegere, Barcelona se plasează ca un brand lider în lumea fotbalului, în faţa tuturor competitorilor noştri internaţionali“, a declarat vicepreşedintele financiar al clubului, javier Faus.
UNICEF a devenit sponsorul tricourilor fotbaliştilor de la Barcelona în 2006, clubul spaniol contribuind cu 1.5 milioane de euro anual la acţiunile fundaţiei caritabile, ca parte a înţelegerii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu