Publicitatea online va depăşi printul şi TV-ul în 2019

Mihai Ciobanu / 20 feb 2019 / 19:51 Salveaza PDF Comentarii
Online
Descriere foto: Online

Pentru prima dată în istorie, bugetul alocat pentru publicitatea online în SUA în acest an îl va depăşi pe cel consacrat pentru media tradiţionale, iar tendinţa se va accelera în următorii ani, arată un studiu publicat miercuri de firma de cercetare de piaţă eMarketer, informează AFP. 

Potrivit acestui studiu, cheltuielile cu publicitatea online în SUA vor creşte cu 19% în acest an, până la 129 miliarde de dolari, în timp ce cheltuielile cu publicitatea pentru suporturile tradiţionale vor scădea cu 4%, până la 109 miliarde dolari. În plus, eMarketer prognozează o creştere de 58% a cheltuielilor cu publicitatea digitală între 2018 şi 2021, faţă de o scădere de 4% pentru suporturile tradiţionale (afişaj, presă, televiziune, radio). 

"Tranziţia treptată a atenţiei consumatorilor spre platformele digitale a ajuns la un punct de inflexiune pentru advertiseri, forţându-i să se îndrepte spre digital", a declarat directorul de prognoze de la eMarketer, Monica Peart. Potrivit eMarketer, în 2021 cheltuielile cu publicitatea online vor reprezenta două treimi (62%) din bugetele publicitare. 

Vezi şi: PSD, către PNL: Să înceteze IMEDIAT! Se scuză anticipat pentru eșec

Liga Campionilor. Mircea Lucescu: Va juca finala


Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25