Potrivit acestui studiu, cheltuielile cu publicitatea online în SUA vor creşte cu 19% în acest an, până la 129 miliarde de dolari, în timp ce cheltuielile cu publicitatea pentru suporturile tradiţionale vor scădea cu 4%, până la 109 miliarde dolari. În plus, eMarketer prognozează o creştere de 58% a cheltuielilor cu publicitatea digitală între 2018 şi 2021, faţă de o scădere de 4% pentru suporturile tradiţionale (afişaj, presă, televiziune, radio).
"Tranziţia treptată a atenţiei consumatorilor spre platformele digitale a ajuns la un punct de inflexiune pentru advertiseri, forţându-i să se îndrepte spre digital", a declarat directorul de prognoze de la eMarketer, Monica Peart. Potrivit eMarketer, în 2021 cheltuielile cu publicitatea online vor reprezenta două treimi (62%) din bugetele publicitare.
Vezi şi: PSD, către PNL: Să înceteze IMEDIAT! Se scuză anticipat pentru eșec
Liga Campionilor. Mircea Lucescu: Va juca finala
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News