Profitul H&M a scăzut

Tudor Curtifan / 31 ian 2017 / 11:30 Salveaza PDF Comentarii
H&M
H&M

Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes and Mauritz (H&M) a raportat marţi o scădere de 11% a profitului net anual, din cauza creşterii costurilor de achiziţie ca urmare a dolarului puternic, informează AFP, preluat de Agerpres.

Grupul H&M, care în cursul anului 2015/2016 a deschis 427 de noi magazine, a explicat că profitul său net a scăzut până la 18,636 miliarde coroane (1,972 miliarde de euro) şi din cauza "majorării reducerilor" în principal ca urmare a primăverii friguroase din Europa. În schimb, vânzările H&M au crescut cu 7%, până la 223 miliarde coroane în 2015/2016. 

"H&M este prezent pe 64 de pieţe şi oferă magazine online pe 11 dintre ele", a subliniat directorul general de la H&M, Karl-Johan Persson. 

Pentru exerciţiul 2016/2017, H&M vizează o creştere a cifrei de afaceri, în magazine şi online, de 10-15% precum şi inaugurarea a 430 de noi magazine şi intrarea pe cinci noi pieţe: Kazahstan, Columbia, Islanda, Vietnam şi Georgia. De asemenea, vor fi lansate vânzări online pe pieţele din Turcia, Taiwan, Hong Kong, Macao, Singapore şi Malayezia. 

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011 iar în luna martie 2015 a lansat şi magazinul online.

Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26