Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Peste 60 de milioane de euro pentru debirocratizarea şi digitalizarea serviciilor la ANOFM

Alexandru Ichim / 28 feb 2020 / 23:36

ANOFM depune două proiecte în valoare de peste 60 de milioane de euro pentru debirocratizarea şi digitalizarea serviciilor oferite angajatorilor şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă.

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a depus la Direcţia Generală Programe Capital Uman două proiecte, în valoare totală de 62.860.087 euro, care au ca scop modernizarea şi adaptarea Serviciului Public de Ocupare (SPO) la nevoile şi dinamica pieţei forţei de muncă.

Unul dintre cele două proiecte se adresează angajatorilor, "Relaţia SPO cu angajatorii - eSPOR", iar celălalt persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, "Managementul de caz".

"Chiar dacă românii adoptă rapid noile tehnologii, interacţiunea cu instituţiile statului este în continuare definită, de cele mai multe ori, prin nevoia prezentării dosarului cu şină. ANOFM a demarat un amplu proces de debirocratizare şi digitalizare, proces din care fac parte şi cele mai noi proiecte depuse," a declarat Victor Picu, preşedinte ANOFM.

Ce înseamnă mai exact aceste proiecte?

 

Relaţia SPO cu angajatorii - eSPOR urmăreşte adaptarea serviciilor dedicate angajatorilor prin introducerea unor servicii online / instrumente şi elaborarea unui set de proceduri simplificate, menite să reducă birocraţia în implementarea măsurilor de stimulare a ocupării forţei de muncă.

Rezultatul principal al proiectului este o platformă unică în care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor şi care să faciliteze interacţiunea cu AJOFM în accesarea acestora, inclusiv în depunerea documentelor.

Proiectul Managementul de caz are ca rezultat principal o aplicaţie informatică de profilare, informare şi consiliere şi management de caz care dispune de mai multe funcţionalităţi, inclusiv servicii online oferite persoanelor în căutarea unui loc de muncă (înregistrare online, vizualizare dosar personal, programare întâlnire cu funcţionari publici etc.). De acest proiect vor beneficia 102.600 de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, în special persoane vulnerabile (greu şi foarte greu ocupabile, tineri provenind din sistemul de protecţie a drepturilor copilului, repatriaţi, migranţi, apatrizi, persoane cu dependenţe de alcool sau droguri, persoane fără adăpost, şomeri de lungă durată).

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy