O firmă românească atacă segmentul marilor lanțuri economice. Va rezista?

Diana Popescu / 21 apr 2017 / 11:28
Salveaza PDF Print Comentarii

Trei antreprenori români din judeţul Dolj au început să îşi dezvolte propriul lanţ de magazine tip cash and carry, după ce şi-au încercat forţele cu un supermarket.

Oamenii de afaceri Claudiu şi Ionel Zglobiu şi Marius Mierlă din Craiova pun bazele primului lanţ de magazine tip cash&carry dezvoltat de investitori români independenţi.

Cei trei, care au dezvoltat începând din 1989 compania de distribuţie de bunuri de larg consum Exflor, un business de 25 de milioane de euro anual (în 2015), au deschis săptămâna trecută, la Târgu Jiu,  al doilea magazin propriu şi se pregătesc de o nouă inaugurare peste aproximativ o lună, în Craiova, scrie economica.

Unitatea comercializează aproximativ 8.000 de produse alimentare ambalate şi nealimentare, cosmetice, detergenţi, chiar scule şi unelte, majoritatea de provenienţă locală, iar marfa este aşezată pe paleţi pentru a diminua spaţiul necesar şi a reduce costurile cu manipularea ei.

Unitatea are 50 de angajaţi. 

În România operează două reţele internaţionale cash&carry: Metro şi Selgros.

[citeste si]

VOTEAZA ARTICOLUL
   Pozitive: +4    Negative: 0

TOP STIRI CELE MAI...






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Designed by PROGRAPHICS

Vezi versiunea de mobil a siteului

nxt.de.2