Noul brand al României: oaia, pe imaginea legendei Miorița

Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre vrea să schimbe frunza, actualul logo al României cu unul nou, care să fie reprezentat de balada Mioriței.

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.

Oamenii de turism nu par a fi de acord cu această idee, ei fiind sceptici cu privire la noua imagine, o oaie care ar urma să reprezinte România în lume.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel