Noul brand al României: oaia, pe imaginea legendei Miorița

Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre vrea să schimbe frunza, actualul logo al României cu unul nou, care să fie reprezentat de balada Mioriței.

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.

Oamenii de turism nu par a fi de acord cu această idee, ei fiind sceptici cu privire la noua imagine, o oaie care ar urma să reprezinte România în lume.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel