Noul brand al României: oaia, pe imaginea legendei Miorița

Bogdan Bolojan / 30 mai 2017 / 11:01 Salveaza PDF Comentarii

Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre vrea să schimbe frunza, actualul logo al României cu unul nou, care să fie reprezentat de balada Mioriței.

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.

Oamenii de turism nu par a fi de acord cu această idee, ei fiind sceptici cu privire la noua imagine, o oaie care ar urma să reprezinte România în lume.

[citeste si]

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24