Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Noua sticlă de Fanta, lansare în cinci țări, printre care și România

Fanta România își schimbă imaginea. Inspirat de gustul fructat Fanta, noul design se va găsi în magazinele din România, începând cu luna aprilie și va fi disponibil pentru toate cele patru arome: Portocale, Madness, Lămâie, Zmeură și Fructul Pasiunii, anunță Coca Cola. Noua sticlă Fanta va mai fi lansată anul acesta în Italia, Polonia, Serbia și Malta. Campania de lansare se numește SQUEEZE IN THE FUN .

Nou cont de Snaptchat-FantaRomania
Campania SQUEEZE IN THE FUN însemană un spot TV dedicat, panouri stradale inovative, proiecții pe Cocor, proiecte speciale la metrou și în campusuri – acestea sunt doar o parte dintre metodele prin care Fanta își dorește să transforme momentele obișnuite în momente pline de imaginație și amuzament. În plus, campania va beneficia de comunicare online pe rețelele de socializare, prin bannere interactive, dar și printr-un nou cont de Snapchat – FantaRomania, care îi va ține pe consumatori la curent cu cele mai tari aventuri ale brandului. Campania se remarcă printr-o prezență puternică în magazine, cu activări inedite și o vizibilitate ridicată la raft.

Logo îndrăzneț, care reînoiește relația între brand și audiență

O sticlă inspirată de gustul fructat Fanta, intens și vibrant, și un nou logo îndrăzneț sunt elementele care îi vor aduce pe consumatori în universul plin de aventură și imaginație Fanta. Silueta asimetrică a sticlei și logo-ul colorat au fost create pentru a atrage atenția pe rafturile magazinelor și pentru a le oferi consumatorilor o nouă perspectivă asupra activităților de zi cu zi – una dinamică și plină de amuzament.

„Fanta a jucat mereu un rol esențial în segmentul băuturilor răcoritoare carbogazoase din România, iar pentru noi este important să reînnoim permanent relația dintre brand și audiența sa. Prin noua identitate Fanta ne adresăm oamenilor dinamici, care iubesc aventura și distracția, cărora vrem să le oferim o băutură răcoritoare cu un gust minunat de fructe." – a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing Coca-Cola România şi Moldova.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.24
YesMy