Miababy, start-up online pentru părinții cu copii mici


Conform unui studiu realizat de către compania MillwardBrown Romania, comandat de miababy.ro® piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani are o valoare de circa 400 - 450 de milioane de euro pe an, cu potențial major de creștere în segmentul online, care reprezintă 10% din piață.

miababy.ro® devine, în urma unei investiții de peste o jumătate de milion de euro, primul start-up online dedicat exclusiv părinților de copii cu vârste între 0 și 3 ani. Platforma online creează experiențe personalizate pentru fiecare client, în funcție de etapa de dezvoltare a copiilor. miababy.ro® își propune să recupereze investiția inițială în primii trei ani de la lansare.


Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP și stocurile retailerului.
Ideea start-up-ului a fost generată de problemele reale cu care se confruntă părinții în mediul online. Majoritatea site-urilor de profil operează fără stocuri și fără ajutorul unui curator care să verifice proveniența și calitatea produselor. Portofoliul Miababy® include câteva zeci de branduri europene cu tradiție, certificate și atestate conform standardelor UE. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzătoare fiecărei etape de vârstă. O prioritate pentru Miababy® a fost dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care să asigure livrarea rapidă și în siguranță a comenzilor.
"Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită", a declarat Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro®.

Piața de produse pentru copii va ajunge la jumătate de miliard de euro

Piața de produse pentru copii de până la 3 ani va crește anul acesta cu circa 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar ponderea părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%.
De aceea, miababy.ro® cuprinde o secțiune dedicată celor care sunt în căutare de cadouri pentru copii în categoria de vârstă 0-3 ani, în funcție de evenimentul la care vor participa – prima vizită, botez, zi de naștere, Paște, 1 iunie, Moș Nicolae sau Crăciun.
Platforma miababy.ro® este în sine un produs complex, adaptat nevoilor actuale ale părinților aflați la început de drum.

Infinity, rubrică despre dezvoltarea copiilor
„miababy.ro® a fost creat cu o secțiune denumită Infinity, o rubrică relevantă de conținut pentru părinții care doresc să se documenteze despre fiecare etapă a dezvoltării copilului. În plus, aceștia au acces la produse inovatoare și informații relevante despre rolul părinților în primii trei ani de viață. Conceptul este rezultatul unei cercetări minuțioase a pieței de profil și a unei investiții majore în crearea platformei, care să răspundă nevoilor celor 1,4 milioane de cumpărători de pe această piață, din care 300.000 achiziționează produse online", a explicat Mia Karimzadeh.

Magazinul online miababy.ro® este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare și produse wow, atent selectate pentru a deveni un punct de susținere pentru toți clienții în procesul de creștere a copilului.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel