"Practic, retailerul a semnat contracte cu furnizorul prin care acesta din urmă se obligă ca, pe perioada promoției, să nu vândă produsul nimănui mai ieftin", a explicat Chirițoiu, în cadrul unui seminar pe teme de concurență, precizează Agerpres.
Direcția de investigație a propus amendă pentru toate cele 26 de companii anchetate în acest caz. Audierea lor va avea loc pe 23 octombrie, iar Consiliul Concurenței va lua o decizie finală în noiembrie, a mai spus Chirițoiu.
Citește și: 11 companii media, sancționate de Consiliul Concurenţei. Amenzi de 3,2 milioane de euro
"Sunt convins că țara e plină de astfel de înțelegeri, dar trebuie să dăm un semnal că această practică nu este acceptată. Până acum, simplul fapt că am deschis investigația i-a făcut să modifice practicile", a adăugat oficialul Concurenței.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News