Masa de seară. Ce trebuie să consumi ca să slăbești fără efort

Denisa Zamfir / 17 dec 2018 / 17:50 Salveaza PDF Comentarii
Cină
Cină

Dintre toate mesele, cel mai important pentru a slăbi este ceea ce consumi la cină. Andreea Sava, de la Antena 3, te învață pe blogul personal ce trebuie să mănânci seara pentru a avea o siluetă de invidiat.

Cum trebuie să arate cina

 

Ideal este să evitați carbohidrații proveniți din făinoase, chiar dacă sunt din făină integrală. Carbohidrații sunt sursă de energie mare, aproape instantanee dar care se și duce rapid așa că e bine să fie consumați în prima parte a zilei sau înainte de activitate fizică intensă.

Evitați grăsimile dar și fructele. Acestea din urmă, pe de o parte, sunt sursă de fructoză, adică zahăr, deci îngrașă plus că fermentează și majoritatea îngreunează digestia.

Mâncați fibre provenite din legume, de preferință crude, pentru a vă îmbunătăți digestia și proteine, din carne slabă, fructe de mare sau pește, fiindcă pentru descompunerea acestora organismul depune un efort mai mare deci va consuma mai multe calorii iar procesele metabolice se vor intensifica.

Formulă generală pentru cină


Așadar, cina, dacă vreți să slăbiți sau să vă păstrați silueta, ar trebui să arate pe modelul: carne slabă + legume înăbușite, la grătar sau alte forme care nu presupun tratament termic îndelungat sau prepararea în ulei + salată. Desigur că poate fi vorba și despre o salată, dar fără dressing, crutoane sau care să combine mai multe feluri de proteine, adică ouă, brânză, carne, fiindcă acestea sunt descompuse de enzime diferite iar combinarea lor va îngreuna digestia.

Vezi și: Dieta cu prune. Slăbești 7 kilograme în 7 zile


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23