ING, anunț important: A adus schimbări majore

Scutaru Cristina / 01 feb 2018 / 13:43 Salveaza PDF Comentarii

ING România anunță un nou model operațional implementat în 33 de sucursale proprii și integrarea serviciilor bancare pe platformele sale digitale.

Pe parcursul anului 2018, ING va face tranziția către un model digital de tip self-service și va recrea fluxul operațional. Amprenta teritorială ING rămâne aceeași, compania având în total 180 de sucursale la nivel național.

ING se reinventează de câțiva ani și reinventează experiența de banking a clienților. Din 2014 până astăzi, am investit masiv în tehnologie și inovație, cu rezultate vizibile în business.” spune Michal Szczurek, CEO ING România. „Până la finalul acestui an vom reconfigura operațiunile bancare desfășurate în sucursale, folosind preponderent canale digitale – precum platformele de internet banking sau interfețele disponibile în sucursalele ING - și canale alternative.”

Digitalizarea a adus schimbări majore

Modelul digital de banking reflectă comportamentul clienților ING care derulează prin intermediul platformelor digitale peste 99% din serviciile tranzacționale de bază. Banca va transfera depunerea clasică de la ghișeu în rețeaua sa de 600 de ATM-uri, ceea ce va permite clienților să facă depozite sau retrageri de numerar 24 de ore din 24. Clienții corporate pot beneficia de servicii de colectare a numerarului și instrumentelor de debit de la sediul companiei.

„Digitalizarea a adus schimbări majore în viața noastră și în business, dar provocarea nu este tehnologică, ci umană, în primul rând. Strategia digitală presupune reinventarea rolurilor pe care le-am creat în companie și suntem pregătiți să facem toate eforturile pentru a reține și susține echipa în perioada de tranziție către noua arhitectură organizațională.” – adaugăCEO-ul ING România. 

Primele servicii automatizate și digitalizate în 2004

ING va implementa un amplu și responsabil program de reorientare în carieră pentru colegii care în prezent efectuează activități operaționale în sucursale. Programul include consiliere, îndrumare vocațională, sesiuni de training și suport pe tot parcursul anului. Obiectivul ING este de a oferi oportunități în cadrul companiei pentru cât mai mulți dintre colegi și de a le crește șansele de integrare în noile roluri existente în cadrul organizației și în piața forței de muncă.

ING România a lansat primele servicii automatizate și digitalizate în 2004, pionierând conceptul de Self’Bank, și în 2006, odată cu lansarea platformei de internet banking, Home’Bank. Începând cu 2014, compania a investit semnificativ în tehnologie și inovație pentru a pune la dispoziția clienților produse digitale precum conturile de euro sau economii, fondurile mutuale sau creditul de nevoi personale.

ING operează în cadrul unei rețele de 180 de sucursale și asigură servicii bancare pentru 1,1 milioane de clienți activi persoane fizice, 12.000 de clienți din segmentul IMM-uri și 1000 de companii mari și multinaționale. 


ING Group

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri.







loading...
VOTEAZA ARTICOLUL

TOP STIRI CELE MAI...


loading...








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.
Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

n-nxt.11