Grupul DER Touristik finalizează integrarea Travel Brands în business-ul din România

Travel Brands face parte, începând din octombrie 2019, din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour şi una dintre cele mai mari companii de turism din lume, a anunţat, miercuri, compania, într-un comunicat de presă.

Tranzacţia a fost autorizată de către Consiliul Concurenţei şi finalizată conform planificării.

Prin acest pas, DER Touristik Group, care are sediul central în Koln, se extinde pe o piaţă dinamică, aflată în plină creştere - şi unde, în urma preluării reţelei de agenţii de turism, devine lider de piaţă.

"Travel Brands este liderul pieţei de turism din România, iar toţi cei 400 de angajaţi pe care îi preluăm un atu pentru activităţile şi planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivaţi când vine vorba de realinierea ideii de vacanţă pe piaţa românească. Îi sprijinim cu toată puterea şi resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România atât pentru retail, cât şi pentru turoperare ne va consolida cu siguranţă poziţia pe piaţa locală de travel", a declarat Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Pentru divizia de călătorii şi turism a Grupului REWE, intrarea pe piaţa din România reprezintă o continuare firească a strategiei de dezvoltare în Europa. Din 2012, DER Touristik se dezvoltă constant pe plan internaţional şi este astăzi activ în 16 ţări europene, operând 27 de destinaţii proprii. Diversitatea mărcilor şi activităţilor Grupului DER Touristik sunt garanţii ale unui parteneriat de încredere pentru clienţi.

"Travel Brands este o companie bine poziţionată: este turoperator, deţine reţea de distribuţie, are propriul operator de incoming, precum şi o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clienţilor noştri sprijin în întregul proces de călătorie, pentru o vacanţă perfectă - de la consultanţă, rezervarea tuturor serviciilor şi asistenţă pe tot parcursul vacanţei", explică Hartmann.

Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands aparţine diviziei specializate pe Europa de Est şi este deja integrată din punct de vedere operaţional.

Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adăugarea de produse turistice suplimentare, de destinaţii şi servicii noi pentru clienţii români.

"Procesul de rebranding al reţelei de agenţii, care a funcţionat 8 ani sub numele TUI TravelCenter şi care este cea mai mare din România a început în luna octombrie şi se apropie cu paşi mari de finalizare. Toate aceste agenţii vor purta foarte curând numele Dertour", spune Dragoş Anastasiu, Preşedintele Grupului Eurolines, din care a făcut parte Travel Brands.

Grupul REWE este unul dintre liderii de piaţă ai industriei de retail şi de turism din Germania şi Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Înfiinţat în 1927, REWE Group are astăzi peste 360.000 de angajaţi şi 10.000 de magazine în 22 de ţări europene.

DER Touristik Group este unul dintre liderii industriei de turism din Germania. Are sediul în Koln, peste 130 de companii şi a generat un venit total de 6,7 milioane de euro în 2018. Are o echipa de 10.900 de persoane în 16 ţări europene.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel