Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

FUZIUNE pe piața bancară din România. Eforturi pentru a minimiza impactul asupra clienților

Irina Constantin / 26 apr 2017 / 20:58
Banca
Banca

Banca Comercială Carpatica şi Patria Bank au finalizat toate procedurile legale pentru fuziune, care va fi efectivă de la 1 mai. 

”Informarea clienţilor a fost realizată cu prioritate în cursul zilei de astăzi, 26 aprilie 2017, timpul scurt avut la dispoziţie până la momentul fuziunii reprezentând un dezavantaj pe care cele două bănci îl conştientizează, toate eforturile fiind astfel depuse pentru minimizarea impactului resimţit de clienţii persoane fizice şi companii. Implementarea efectivă a fuziunii presupune o serie de procese complexe care vor avea loc la finalul lunii aprilie şi începutul lunii mai (între 28.04 - 02.05.2017), procese ce vor determina întreruperi temporare în furnizarea anumitor servicii”, informează un comunicat al Patria Bank. 

Program modificat

Astfel, programul de lucru cu publicul în unităţile Băncii Comerciale Carpatica va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 9:00 - 16:00, se vor putea folosi fără întrerupere cardurile actuale, însă serviciul de internet banking nu va fi disponibil din 28.04.2017, începând cu ora 15:00, până în data de 02.05.2017, ora 08:00.

De asemenea, programul de lucru cu publicul în unităţile Patria Bank va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 9:00 - 14:00, vor putea fi folosite cardurile actuale până la data de 01.05.2017, ora 23:30, iar începând cu data de 02.05.2017, ora 8:00, vor putea fi folosite noile carduri distribuite în lunile decembrie şi ianuarie. Platforma de carduri nu va fi disponibilă în intervalul 01.05.2017, ora 23:30 - 02.05.2017, ora 8:00, iar serviciul de internet banking şi mobile banking vor fi disponibile exclusiv până în data de 28.04.2017, ora 11:00, devenind indisponibile după această dată. Ulterior, din 02.05.2017, începând cu ora 09:00 clienţii pot folosi noua platformă de internet banking, prin contactarea prealabilă a Departamentului Relaţii Clienţi pentru primirea tuturor detaliilor privind autentificarea în aplicaţie.

Codurile IBAN comunicate în 2016 intră în vigoare

”Începând cu 01.05.2017, noile conturi IBAN comunicate clienţilor încă din noiembrie 2016 vor intra în vigoare, vechile conturi fiind automat închise. Clienţii pot afla noul cont în timp real folosind convertorul IBAN pus la dispoziţie pe site-ul fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro. ATM-urile localizate în cadrul sucursalelor celor două bănci nu vor fi afectate de procesul de integrare, orice schimbare intervenită fiind comunicată clienţilor în timp real pe site-ul dedicat fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro”, se spune în comunicat.

Odată cu implementarea efectivă a fuziunii în data de 1 mai 2017, intră în vigoare noile Condiţii Generale Bancare aplicabile tuturor clienţilor băncilor fuzionate.

În acest sens, cele două bănci recomandă tuturor clienţilor să realizeze toate tranzacţiile şi operaţiunile necesare, prin internet banking sau la ghişeu, până în data de 28.04.2017 şi, specific clienţilor Patria Bank, să se asigure că au intrat în posesia noului card, că au retras numerar suficient pentru a le servi nevoilor care pot apărea în perioada întreruperii temporare a funcţionării cardurilor, dar şi că şi-au informat angajatorul, în cazul persoanelor fizice, şi partenerii, în cazul persoanelor juridice, asupra noilor conturi IBAN valabile de la data fuziunii.

Informații actualizate în timp real

"Pe site-ul dedicat, precum şi pe site-ul www.patriabank.ro, informaţiile vor fi actualizate în timp real, clienţii putând consulta aici toate detaliile şi calendarul principalelor momente premergătoare fuziunii. De asemenea, programul Departamentului Relaţii Clienţi este extins în perioada 25.04 - 15.05.2017 (de luni până vineri, în intervalul 8:30 - 20:00), inclusiv în zilele premergătoare fuziunii, în weekend şi luni, 29.08-01.05.2017 (în intervalul 9:00 - 17:00) astfel încât clienţii să poată intra în legătură cu banca pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon: 0800 410 310 (004 0372271403 - număr internaţional) sau prin e-mail la [email protected] Mai mult, întrucât este estimată o creştere a numărul de apeluri şi a timpului de aşteptare pentru a intra în legătură cu reprezentanţii Departamentului Relaţii Clienţi, chiar şi cu suplimentarea numărului agenţilor, clienţii pot trimite un SMS la 1829 cu textul 'FUZIUNE' şi vor fi contactaţi în scurt timp", mai spune banca.

Patria Bank şi Banca Comercială Carpatica vor deveni o singură bancă, ce va continua să fie listată la bursă şi va purta numele de Patria Bank; noua bancă va fi prezentă în 73 de oraşe la nivel naţional, prin 111 sucursale, are peste 240.000 clienţi şi 3,816 miliarde lei în active, fiind dedicată creşterii gradului de bancarizare în România şi susţinerii antreprenorilor locali.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy