€ 4.8314
|
$ 4.4445
|
Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Fluturașul de salariu. Care sunt obligațiile angajatorului

Ana Vasilescu / 23 apr 2019 / 09:39
Salariu
Salariu

Codul Muncii precizează la articolul 241 că Regulamentul Intern se întocmește de angajator, ținând cont de observațiile formulate de sindicat sau de reprezentantul salariaților, a căror consultare este impusă de legislație.

În general, orice Regulament Intern trebuie să cuprinsă o serie de detalii, menite, prin natura lor, să asigure condiții optime pentru desfășurarea activității, indiferent de natura unității.

În ceea ce privește fluturașul de salariu, eliberarea lui de către angajator nu este reglementată legal. Prin urmare, angajatorul nu este obligat să distribuie salariaților fluturași de salariu.

CONTINUAREA ARTICOLULUI PE DC BUSINESS

Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.22