Federația Română de Fotbal a lansat luni un nou brand al Cupei României și a anunțat doi noi parteneri ai competiției, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Arena Națională din București.
Noul brand are sloganul Inima fotbalului — Cupa României, precum și un logo nou pe tricourile și medaliile prezentate luni jurnaliștilor.
Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a anunțat oficializarea unor noi parteneriate pentru Cupa României cu companiile UPC România și Kaufland.
La finala cu numărul 78 a competiției, lansăm un nou brand pentru Cupa României. Această competiție înseamnă autenticitate, spectacol sportiv, bucuria jocului, pasiune, comunicare și apropiere socială. Sub semnul acestor valori, propunem o nouă identitate vizuală, precum și o reconfigurare a Cupei României.
Cupa României este dedicată inimilor oamenilor. Vrem să mulțumim partenerilor pentru acest proiect care va crește mult în perioada următoare, a spus în deschidere Răzvan Burleanu.
Bogdan Bucurei, director de marketing la UPC, a spus la rândul său: Este o mândrie pentru noi să fim susținători oficial ai Cupei Românei. Vrem să participăm la succesul competiției, vrem un divertisment de calitate. Dorim să facem din fotbal un spectacol inclusiv pentru familiile cu copii. Este important să încurajăm tinerii din toată țara să facă sport.
Vrem să susținem performanța, noțiunea de fair-play, precum și pasiunea pentru sport.
Nu au fost oferite date despre durata și valoarea financiară a parteneriatelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu