Facebook și Instagram, schimbări importante. Messenger, vizat

Bogdan Bolojan / 29 iun 2018 / 10:02 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

 Compania Facebook, hotărâtă să îşi repare imaginea afectată după o serie de controverse, a anunţat joi un set de măsuri ce au fost concepute pentru a asigura o mai bună informare a utilizatorilor în legătură cu originea anumitor conţinuturi, în special publicitare, informează AFP. Astfel de măsuri au fost anunțate și pentru aplicația Messenger, dar și de Instagram. 

Printre noile măsuri, utilizatorii de Facebook, Messenger şi Instagram pot de acum să vadă toate reclamele finanţate de acelaşi creator de publicitate, chiar dacă ei nu le primesc în fluxurile lor de actualităţi. Ei pot, de asemenea, să aibă acces la numele persoanelor care au creat pagini oficiale - conturile unor companii, organizaţii, branduri şi chiar personalităţi sau cauze sociale, la care utilizatorii pot să se aboneze - şi data la care acestea au fost create. 

În ceea ce priveşte publicitatea politică, măsurile deja implementate în Statele Unite (menţionarea explicită a caracterului politic, detalii despre finanţatori etc.) sunt pe cale să fie implementate şi în Brazilia, unde vor avea loc în toamnă alegeri prezidenţiale, au anunţat reprezentanţii Facebook. 

Twitter a anunţat, de asemenea, joi, măsuri similare, ce permit utilizatorilor din lumea întreagă să afle detalii despre toate reclamele difuzate pe această platformă de microblogging, iar orice reclamă electorală difuzată la scală naţională în Statele Unite va fi semnalată în mod explicit. 






Te-ar putea interesa




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.22