Poșta Franceză, livratorul oficial al competiției UEFA Euro 2016, alături de subsidiarele sale, companiile de curierat Chronopost și DPD, începe distribuția tuturor celor 2,5 milioane de bilete disponibile pentru campionat. Primele bilete vor fi livrate începând cu data de 2 aprilie.
Acestea vor fi preluate din Franța prin serviciul Chronopost și livrate în Europa și alte 176 de țări de pe 5 continente prin companiile subsidiare La Poste. În România, suporterii își vor primi biletele prin curierii DPD.
În total, peste 2,5 milioane de bilete vor fi distribuite pe parcursul lunilor aprilie și mai, atât către suporteri, cât și către partenerii UEFA, companii și federații naționale.
La Poste și subsidiarele sale, recunoscute la nivel global pentru expertiza pe livrări individuale, a colaborat cu zeci de specialiști pentru implementarea unui sistem unic de expediere cât mai rapidă a tuturor biletelor în Europa și restul lumii.
Fiecare client va primi pe e-mail o notificare cu numărul de livrare. În țările acoperite de curierii DPD, inclusiv România, clienții vor fi notificați printr-un al doilea e-mail, cu o zi înainte de livrare. Aceste măsuri vor permite fiecărui destinatar să urmărească pas cu pas "drumul" biletului, accesând website-ul www.laposte.fr/uefa-euro2016, serviciu de traking online dedicat La Poste/UEFA.
Website-ul este disponibil în limbile franceză, engleză și germană, și poate fi utilizat prin introducerea unui cod de acces creat de client.
Despre DPDgroup
DPDgroup este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de curierat rutier din Europa. DPDgroup combină tehnologia inovatoare și experiența locală pentru a furniza servicii flexibile și prietenoase atât pentru expeditori, cât și pentru destinatari.
Cu serviciul de top Predict, DPDgroup a setat un nou standard de satisfacție a cliențior, care au cel mai apropiat acces la livrările pe care le realizează.
[citeste si]
Cu 30.000 de angajați, o rețea care numără 22.000 de puncte Pickup, DPDgroup livrează în fiecare zi 3,6 millioane de colete, în peste 230 de țări, prin cele 4 branduri pe care le deține: DPD, Chronopost, SEUR și Interlink Express. DPDgroup este rețeaua de livrare colete a GeoPost, care a înregistrat vânzări de 5,7 miliarde € în 2015. GeoPost este holding-ul deținut de Grupul francez La Poste.
Despre DPD România
În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoașterea pieței locale și cele 2 servicii Predict și PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experiență de livrare atât expeditorilor, cât și destinatarilor. Cu o echipă de peste 600 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu