Dietă. Varianta strictă și varianta ușoară. Meniu complet

Rodica Mitu / 16 noi 2018 / 23:36 Salveaza PDF Comentarii
Dietă
Descriere foto: Dietă

Dieta Forking te ajută să slăbești. 

Potrivit journaldesfemmes.fr, dieta, ce favorizează reglarea metabolismului și reducerea apetitului, are două variante: una strictă și una mai ușoară.  

Varianta strictă

Conține recomandări doar cu privire la cină. Astfel, la cină nu ai voie să consumi nimic din ceea ce se poate mânca cu ajutorul cuțitului, lingurii sau al mâinii. Mai exact, nu ai voie să mănânci:

  • cartofi prăjiți, biscuiți, dulciuri, chipsuri, măsline, fructe oleaginoase
  • produse de patiserie
  • sendvișuri, hamburgeri, pizza, cârnați
  • brânzeturi, pateu, unt, margarină
  • fructe proaspete
  • maioneză, ketchup sau alt tip de sosuri
  • supe, ciorbe
  • iaurturi și cereale
  • legume bogate caloric – dovleac, anghinare, avocado, ridichi


Varianta ușoară

Unele alimente interzise în varianta strictă sunt acum permise:

  • legume crude
  • carne albă
  • crustacee
  • omletă

 

Exemplu de meniu

Luni

Mic-dejun: cafea sau ceai, 2 ouă fierte, 2 felii de pâine prăjită cu unt, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: escalop de curcan cu ciuperci, o porție de grâu pilaf de grâu, o salată de fructe

Gustare: un iaurt natural

Cină: 2 fileuri de pește, o porție de linte stropită cu zeamă de lămâie, un ceai verde cu mentă

Marți

Mic-dejun: cafea sau ceai, un bol de musli, un iaurt natural, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: un file de dorada cu lămâie, o porție de cartofi sotați, un compor de mere

Gustare: 2 pătrățele de ciocolată neagră

Cină: o porție de fasole verde, un ceai de fructe

Miercuri

Mic-dejun: un ceai sau o cafea, 2 ouă prăjite, 2 felii de friptură de vită, o brioșă, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: o felie de friptură de vită, o porție de paste cu sparanghel, un iaurt natural

Gustare: un fruct

Cină: file de macrou, o porție de andive, ceai cu lămâie

Joi

Mic-dejun: cafea sau ceai, smoothie de fructe, 2 felii de pâine prăjită cu unt

Prânz: pește la abur, o porție de orez și broccoli, un sorbet de coacăze negre

Gustare: 2 pătrățele de ciocolată neagră

Cină: file de cod, o porție de mazăre, un ceai verde cu mentă

Vineri

Mic-dejun: cafea sau ceai, omletă cu brânză, 2 pesmeți, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: salată pregătită din salată verde, somon afumat, creveți, surimi, lămâie și o salată de fructe

Gustare: iaurt natural

Cină: pește, un ceai de fructe

Sâmbătă

Mic-dejun: cafea sau ceai, un bol de musli, un iaurt natural, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: escalop de pui cu curry, o porție de morcovi și orez nature, un iaurt natural

Gustare: un fruct

Cină: file de merluciu, o porție de spanac, un ceai cu lămâie

Duminică

Mic-dejun: cafea sau ceai, 2 ouă fierte, 2 felii de pâine prăjită cu unt, un suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: 4 creveți, fidea cu legume, o salată de fructe

Gustare: un iaurt nature

Cină: file de pește, o porție de piure de cartofi, un ceai verde cu mentă, notează avantaje.ro.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24