Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Dieta fericirii. Alimentele care îmbunătățesc starea de spirit

Alimente
Alimente

Unele alimente contribuie la o dietă a stării de bine.

Ouă 

Ouăle conțin colină, nutrientul necesar în producerea acetilcolinei, implicată în procesul memoriei, procesarea informațiilor, limbajului și controlului mușchilor. O deficiență de colină, ce rezultă într-o deficiență de acetilcolină poate cauza pierderi de memorie, agitație, probleme de învățat, demență și lipsa creativității.

Carne de vită

Excelentă sursă de proteină, vita, alături de alte cărnuri, asigură aminoacidul tirozină, care este necesar în procesul de producție a dopaminei, neurotransmițătorul care ne dă energie. Totodată, ajută la concentrare și la atenție.

Nuci

Nucile și migdalele sunt o sursă excelentă de Omega-3 și acizi grași. Acizii Omega-3 sunt esențiali pentru buna funcționare a neurotransmițătorilor care controlează creierul. Acești acizi grași sunt necesari în mișcarea serotoninei și dopaminei în interiorul sistemului nervos, notează elle.ro. Fără suficienți acizi grași Omega-3, funcțiile neurotransmițătorilor suferă și, astfel, suntem predispuși la depresie și schimbări comportamentale.  

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy