Dieta daneză, dai jos 5 kilograme pe săptămână. Atenție mare la un aspect!

Steluța Indrei / 14 sep 2018 / 14:18 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Dieta daneză este o metodă de slăbire foarte restrictivă, indicată în anumite situații doar persoanelor cu obezitate extremă. 

Dieta daneză, cunoscută și ca dieta Spitalului din Copenhaga, a apărut inițial ca o „dietă medicală recomandată pacienţilor obezi care se pregătesc de o intervenţie chirurgicală". Însă datorită rezultatelor foarte rapide pe care le aduce această dietă, ea a devenit în scurt timp foarte populară în rândul persoanelor care vor să scape rapid de kilogramele suplimentare.

Dieta daneză: ce presupune

Dieta daneză sau dieta Copenhaga se bazează pe înfometare, alimentele permise într-o zi însumând doar 600 de kilocalorii. Multă apă, o cafea pe zi, un ceai, o bucăţică de carne, ouă, legume cu frunze verzi sunt singurele alimente permise în cele 13 zile de dietă. În această perioadă se pot pierde 10-11 kilograme.

De aceea, dieta daneză este o dietă extremă, ce se recomandă doar pe termen scurt și în cazuri de urgenţă medicală. Chiar dacă programul de 13 zile al dietei daneze dă rezultate, nu este o dietă sănătoasă.

Dieta daneză: exemplu de meniu

Dieta creată de medicii din Copenhaga pune accent pe legume proaspete, preferabil din grădina proprie, salată verde, spanac, varză, ruccola, ouă ecologice, mult peşte, carne, preferabil nu din surse industriale.

Iată cum arată o variantă de meniu pentru o zi:

Micul dejun - Cafea fără zahăr

Prânz - 400 de grame de spanac cu două ouă fierte tari

Cină - 200 grame de friptură de vită cu salată verde, zeamă de lămâie și ulei de măsline

Un alt lucru esențial în timp ce urmezi dieta daneză este să bei zilnic doi litri de apă.

O variantă mai îngăduitoare a dietei daneze permite o varietate mai mare de legume: roșii, morcovi, fasole verde, carne de vânat.

Dieta daneză: atenție la efectele secundare

Cu siguranţă, înfometarea extremă nu aduce o stare de bine. Dieta daneză aduce cu sine stări de iritabilitate, slăbiciune, stări de depresie, anxietate, lipsă de concentrare, dureri de cap, tremor, lipsă de energie şi chiar îmbolnăvire. Organismul este privat de un aport optim de nutrienți, vitamine, minerale. În cazul acestei diete extreme, slăbeşti, dar îți scade şi masa musculară, iar creierului îi este mai greu să funcţioneze optim.

Unele persoane pot avea tulburări digestive, probleme cu rinichii sau cu ficatul din cauza acestei metode de slăbire. 

Sportul nu este permis când ții dieta daneză, corpul fiind prea slăbit pentru a putea rezista unui antrenament sportiv.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.22