Dieta cu pâine. Scapă de 5 kilograme în 7 zile, fără pic de efort

Denisa Zamfir / 25 ian 2019 / 15:14 Salveaza PDF Comentarii
Pâine
Descriere foto: Pâine

Primul lucru la care te gândești când vrei să slăbești este să elimini complet pâinea din alimentație, deși îți este extrem de greu. Iată că există și o dietă cu pâine, care te scapă de 5 kilograme în numai o săptămână.

Dieta cu pâine. Luni:


Mic dejun: o cană de lapte degresat, un fruct şi o felie de pâine prăjită, care cântăreşte 25 de grame.
Masa de prânz: o friptură de 150 de grame de friptură de vită la grătar, salată de legume făcută din o roşie şi salată verde (75 de grame).
Cina: supa de tăiţei, un peşte de 150 de grame la grătar, o omletă din două ouă, o felie de pâine prăjită şi două fructe.

Dieta cu pâine. Marţi:


Mic dejun: o cană de lapte degresat, o felie de pâine prăjită şi un fruct.
Masa de prânz: salata de legume cu 200 de grame de salată verde şi 80 de grame de pepene galben, o felie de pâine prăjită şi 150 de grame friptura de carne de vită. La desert se poate mânca un iaurt sau un fruct.
Cina: 150 de grame de pește pe grătar, salată de fasole verde cu roşii şi brânză şi o felie de pâine prăjită.

Dieta cu pâine. Miercuri:


Mic dejun: o cană de lapte, un fructe şi o felie de pâine prăjită.
Masa de prânz: 200 de grame de peşte, 150 g salata de legume cu o bucată de friptură de pui fiert, o felie de pâine prăjită şi două fructe.
Cina: 150 de grame peşte, o tocană de legume, o felie de pâine prăjită şi două fructe.

Dieta cu pâine. Joi:


Mic dejun: o cană de lapte, o felie de pâine prăjită şi un fruct.
Masa de prânz: 200 g sparanghel, 100 de grame brânza, o felie de pâine prăjită şi două fructe.
Cina: o omletă făcută cu două ouă, o supă de tăiţei, un file de peşte gătit la grătar, o felie de pâine prăjită şi două fructe.

Dieta cu pâine. Vineri:


Mic dejun: o ceaşcă de lapte degresat, o felie de pâine prăjită şi două fructe.
Masa de prânz: Spaghete sau macaroane cu sos de roşii, file de peşte, gatite pe grătar, o salată de legume asortata, cartofi prăjiţi (100 de grame), o felie de pâine prăjită şi două fructe.
Cina: cârnaţi la grătar, cu la un cuptor, spanac sau conopida (200 grame) stropită cu zeama de lămâie, o felie de pâine prăjită şi un iaurt.

Sâmbăta şi duminică se alege oricare din meniurile de mai sus. 

Vezi și: Dieta rusească. Nu te vei priva de mâncare, dar vei slăbi


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26