Dieta cu o singură masă pe zi. Cum funcționează și ce riști

Rodica Mitu / 30 iun 2018 / 05:11 Salveaza PDF Comentarii
Dietă
Descriere foto: Dietă

Dieta de o singură masă pe zi consumul de alimente nutritive în ora de masă și abținerea în restul de 23.

Ce poți consuma

• Legume- Morcovi, spanac, salată, broccoli, cartofi natur sau la cuptor, conopidă, ardei
• Fructe- mere, banane, portocale, struguri, castravete, prune, piersici, lămâi, ananas, mango, căpșuni
• Proteine – piept de pui, pește, ciuperci, tofu, ou, fasole
• Lactate – Lapte, iaurt, brânză Cheddar, feta, ricotta
• Cereale – orezul brun,negru, quinoa, sorg, mălai, grâu
• Grăsimi și uleiuri- ulei de măsline, unt de floarea soarelui, unt de arahide și de migdale, ulei de nucă de cocos
• Alune și semințe- migdale, fistic, semințe de dovleac, floarea soarelui, pepene și alune de pădure
• Ierburi și mirodenii-piper, cardamon, mentă, rozmarin, ceapă, oregano, turmeric, usturoi, busuioc
• Lichide – apă, limonadă făcută în casă.

Ce trebuie să eviți 

• Fructe – mangoul, ananasul, strugurii trebuie consumați în cantități foarte mici
• Proteine – cărnuri grase de porc, vită sau bacon
• Lactate – laptele și iaurtul fără grăsimi, iaurtul cu fructe și arome, smântâna
• Cereale- Orezul alb. Dacă nu poți trăi fără acest aliment, asigură-te că îl consumi alături de cinci tipuri de legume pentru a balansa raportul caloric.
• Mâncăruri procesate – salam, cârnați, cartofi prajiți, dulcețuri, jeleuri.

Riscuri 

• Dacă este primul tău regim nu va fi ușor. 
• Este posibil să te simți slăbit/ă.
• Nu vei putea să te concentrezi.

Deoarece organismele răspund diferit la regimuri, trebuie să vorbești cu un medic înainte să te apuci de un astfel de regim.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24