Dieta cu bere. Slăbește în timp record cu alimentul la care te așteptai cel mai puțin

Denisa Zamfir / 03 feb 2019 / 09:24 Salveaza PDF Comentarii
Bere
Bere

Te afli printre persoanele care evită berea din cauză că ai auzit că îngrașă? Ei bine, studii recente demontează acest mit și chiar s-a inventat o dietă cu bere care te ajută să slăbești garantat, dacă vei respecta meniul complet.

Mic dejun

 

La ora 8.00 dimineața se consumă 150 g de peşte la grătar cu suc de lămâie şi salată de varză albă.

Gustare 1

 

La ora 11.00 se bea 150 ml bere rece, amară sau fără alcool.

Prânz

 

La ora 12.00 se mănâncă 200 g carne de pasăre fiartă.

Gustare 2

 

La ora 12.10 se consumă 250 ml bere blondă, dulceagă, cu o tărie alcoolică de 2-3 grade.

Gustare 3

 

La ora 18.30 se bea o porţie de 50 ml bere, din sortimentul consumat la prânz.

Cină

 

Se mănâncă brânzeturi uscate, cu conţinut redus de grăsimi, nesărate, neafumate şi salată verde sau salată de crudităţi de sezon, acrită cu oţet de mere.

+ o porţie de bere fără alcool de cel puţin 200 ml

Vezi și: Dietă Cristina Șișcanu. Cum a slăbit 27 de kilograme. Meniul detaliat


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27