Dieta cu bere. Efect garantat. Ce trebuie să faci

Rodica Mitu / 14 mai 2019 / 17:14 Salveaza PDF Comentarii
Bere
Bere

Berea te poate ajuta să... slăbești.

Dieta cu bere. Mic dejun

La ora 8.00 se consumă 150 grame de peşte la grătar cu suc de lămâie şi salată de varză albă.

Dieta cu bere. Gustare 1

La ora 11.00 se bea 150 ml bere rece, amară sau fără alcool.

Dieta cu bere. Prânz

La ora 12.00 se mănâncă 200 grame carne de pasăre fiartă.

Dieta cu bere. Gustare 2 

La ora 12.10 se consumă 250 ml bere blondă, dulceagă, cu o tărie alcoolică de 2-3 grade.

Dieta cu bere. Gustare 3 

La ora 18.30 se bea o porţie de 50 ml bere, din sortimentul consumat la prânz.

Dieta cu bere. Cină

Se mănâncă brânzeturi uscate, cu conţinut redus de grăsimi, şi salată verde sau salată de crudităţi de sezon, acrită cu oţet de mere, o bere fără alcool.

Înainte de începerea oricărei diete, se recomandă, mai ales pentru persoanele care au anumite probleme de sănătate, să consulte un specialist.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26