Dietă. Ce carbohidraţi poţi mânca

Rodica Mitu / 04 dec 2018 / 15:23 Salveaza PDF Comentarii
Mazăre
Descriere foto: Mazăre

Unii carbohidrați pot fi consumați în diete.

Mazăre

O jumătate de ceaşcă de mazăre îţi oferă 12% din cantitatea de zinc recomandată zilnic. Îți diminuează senzaţia de foame, prin creşterea nivelului de leptină, un hormon care anunţă creierul când stomacul este plin.

Fasole

Persoanele care mănâncă fasole în mod frecvent au un risc mai mic cu 23% de a deveni supraponderali, potrivit unei cercetări publicate în Journal of the American College of Nutrition. Nu uita însă să speli bine fasolea după ce o scoţi din conservă, pentru a limita cantitatea de sare pe care o conţine.

Quinoa

Quinoa conţine toţi cei nouă aminoacizi esenţiali pentru ca organismul să funcţioneze perfect. În plus, menţine senzaţia de saţietate pentru o perioadă mai mare de timp, deci este excelentă în diete.

Pâine integrală

Nu trebuie să depăşeşti cantitatea recomandată pentru o zi, adică două felii.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25