Dacian Cioloș, incident în avion. Reacția companiei Ryanair

Elena Badea / 12 noi 2016 / 08:27 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Dacian Cioloș a cerut ANPC să fie analizată legislația după un incident petrecut la bordul unui avion Ryanair. Compania aeriană low-cost precizează că, în prezent, nu acceptă plăţi în lei pentru produsele achiziţionate la bordul aeronavelor, dar urmăreşte îmbunătăţirea fiecărui aspect al business-ului.

 

'Ne cerem scuze pentru incovenienţele cauzate, dar, în prezent, nu acceptam plăţi în moneda naţionala Leu (RON) pentru produsele achiziţionate la bord. În continuare urmărim îmbunătăţirea fiecărui aspect al business-ului nostru pentru o mai bună experienţă de zbor a clienţilor", au afirmat reprezentanţii companiei într-un comunicat, potrivit Agerpres.

Aceste precizări vin după ce purtătorul de cuvânt al Guvernului, Liviu Iolu, a declarat, vineri, că premierul Dacian Cioloş a cerut o poziţie din partea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), după ce, aflat la bordul unui avion pe o cursă internă, nu a putut achita în lei produse aflate spre vânzare.

[citeste si]


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.81