Cumpărături pe internet. Se întâmplă în peste 50% din cazuri

Vlad Manolache / 01 noi 2018 / 11:35 Salveaza PDF Comentarii
Ce cauta copiii pe internet
Descriere foto: Ce cauta copiii pe internet

Cumpărăturile pe internet câștigă tot mai mult teren în România. Un studiu dovedește că un număr impresionant de oameni apelează frecvent la această metodă de a-și achiziționa produsele preferate. 

Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (55%) cumpără online cel puţin o dată pe lună, remarcându-se faptul că persoanele cu educaţie superioară fac acest lucru în proporţie de 61%, iar cele cu un un nivel mediu şi sub-mediu de educaţie în procentaj de 50%, arată studiul cantitativ "Digital Evolution: Connected Consumer Monitor". 

Bucureştenii sunt cei mai activi pe internet atunci când vine vorba despre online shopping, 62% cumpărând cel puţin o dată pe lună. Nici românii din mediul rural nu se lasă mai prejos, una din două persoane alegând acest mediu pentru a face achiziţii.

Persoanele cu studii superioare cumpără mai mult

Bărbaţii sunt ceva mai activi decât femeile atunci când ne referim la cumpărăturile realizate online cel puţin o dată pe lună - 59% versus 52%. Analizând comportamentul online de cumpărare în funcţie de educaţie, studiul constată că persoanele cu educaţie superioară fac cumpărături online cel puţin o dată pe lună în procent de 61%, în timp ce acelea cu un nivel mediu şi sub-mediu de educaţie în proporţie de 50%. 

Raportându-se la vârsta publicului supus spre analiză, studiul realizat de Exact Business Solutions nu constată diferenţe semnificative pe segmente de vârstă, comparativ cu media naţională (55%). Tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 30 de ani cumpără online cel puţin o dată pe lună în proporţie de 58%, în timp ce persoanele cu vârsta cuprinsă între 31 şi 45 de ani şi 46 - 65 de ani în procentaj de 55% şi, respectiv, 53%. 



Te-ar putea interesa




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.22