EXCLUSIV  Cum (nu) s-a transformat Bucureștiul în mandatul lui Nicușor Dan

Agerpres
Agerpres

Ce a făcut Nicușor Dan în mandatul său de primar?

Este o întrebare cu un răspuns foarte simplu: Nimic. De fapt, ba da. A făcut ceva care trebuie menționat și reținut pentru atunci când veți vota. A făcut o treabă mare: A blocat dezvoltarea Capitalei. 

În schimb, la promisiuni, Nicușor Dan a fost numărul 1. Aici nu avem mare lucru de reproșat. Pentru voturi, i-a fost ușor să promită, dar imposibil de pus în practică.

Haideți să vedem ce a promis și nu a făcut:

În primul rând, a promis 50 de kilometri de linie de tramvai modernizată. Rezultatul: Nici măcar un kilometru. Transportul public este un element vital al infrastructurii urbane, oferind o alternativă necesară la utilizarea mașinilor personale și contribuind la reducerea congestiilor rutiere și a poluării. Bucureștenii ar alege transportul în comun dacă s-ar face în condiții decente.

A majorat prețul biletului STB. De la 1,3 lei l-a făcut 3 lei.

A majorat prețul gigacaloriei de aproape trei ori! (de la 140 lei, la 346 lei).

2. Nicușor Da... (nicusprc-ccprc-a6or-dan1_17964200.jpg)


A promis 30 de grădinițe noi. Nu a construit niciuna! Neconstruirea acestor grădinițe are consecințe serioase asupra familii și copiilor, determinând dificultăți în găsirea unor alternative de îngrijire și educație timpurie.

A promis 150 de școli cu program afterschool. Știm că repetițiile sunt supărătoare, dar din nou… nu a construit niciuna. 

Cât despre plămânii noștri ce putem zice? Nimic bun. A promis o centură verde anti-poluare, în jurul Bucureștiului și nu a sădit nici măcar un pom.

A promis 20 de hectare de pădure urbane în Prelungirea Ghencea și nu a sădit nici măcar un pom. De altfel, nici măcar registrul spațiilor verzi nu l-a făcut. Doar promisiuni. Drama este că Bucureștiul este a patra cea mai poluată capitală europeană, potrivit studiilor IQAir. Cui îi mulțumim pentru asta? Tot lui Nicușor Dan.

3. Nicușor Da... (nicusor-dan-pleaca_35066500.jpg)


A promis 135 de kilometri de pistă de biciclete. Cât a realizat? Doi kilometri. Mai bine decât nimic…  Infrastructura pentru biciclete este crucială pentru promovarea unui stil de viață sănătos, reducerea emisiilor de carbon și dezvoltarea unui oraș mai prietenos pentru bicicliști. Dar bicicliștii mai au de așteptat… Nu sunt o prioritate pentru Nicușor Dan.

 A promis că șoferii vor sta cu 40% mai puțin în trafic! După cum bine știți, timpul pierdut de bucureșteni în trafic s-a dublat față de 2020.  Acest lucru duce la serie de consecințe negative, inclusiv stresul și anxietatea crescută la șoferi, impactul negativ asupra sănătății fizice și mentale, precum și pierderi economice semnificative pentru întreprinderi și economii locale. Cât despre poluare… ce ar mai fi de zis. Ne-am obișnuit deja.


A promis 15 parcări supraetajate la intrările în București, dar la fel… zero. Nu a construit niciuna.  Acest lucru este frustrant pentru locuitorii orașului, care se confruntă cu dificultăți de parcarea și trafic intens. 

Nicușor Dan este primarul zero. N-a făcut nimic.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel