Cum funcționează algoritmul Instagram Stories

Foto Ilustrativ Pixabay
Foto Ilustrativ Pixabay

Dacă ești utilizator de Instagram cu siguranță, măcar o dată în viață, te-ai întrebat ce înseamnă cu adevărat ordinea în care apar oamenii în vizualizările poveștii tale.

Cu toții postăm conținut pe rețelele de socializare cu intenția de a ”fi remarcat” așa că nu este de mirare că uneori ne îngrijorăm cine interacționează cu conținutul nostru și impactul pe care îl are ceea ce postăm asupra persoanelor care ne urmăresc.

De ce Instagram Stories au devenit atât de importante pentru utilizatori

De la înființare, Instagram nu a încetat să ne surprindă. Chiar dacă lumea online continuă să se schimbe cu viteza fulgerului, Instagram adaugă și elimină în mod constant funcții pentru a-și distra utilizatorii și pentru a ajuta creatorii să se dezvolte pe platformă.

Când Instagram a lansat Stories în 2016, a schimbat efectiv modul în care utilizatorii văd și interacționează cu conținutul de pe platformă. De fapt, peste 500 de milioane de oameni își actualizează povestea Instagram în fiecare zi. Este cel puțin un număr nebunesc, care arată cât de mult le place oamenilor să posteze fotografii și videoclipuri care sunt vizibile doar 24 de ore.

Unii spun chiar că Instagram Stories este cea mai drăguță caracteristică din era rețelelor sociale. În sprijinul acestei teorii, există dovezi științifice care explică de ce nu putem să nu urmărim ”Poveștile”. Videoclipurile și fotografiile postate în acest fel sunt de fapt instrumente incredibil de puternice pentru a recrea sentimentele pe care le asociem cu interacțiunea socială pozitivă. De aceea suntem obsedați de asta.

Deci, cum funcționează algoritmul Instagram Stories?

Potrivit Di Lei, vizitatorii poveștilor tale Instagram nu sunt listați în ordine cronologică. Probabil că ați înțeles deja acest lucru prin simpla verificare repetată pe parcursul zilei a cine v-a văzut fotografiile sau videoclipurile.

La fel ca multe alte mistere de pe rețelele sociale, se pare că totul se reduce la algoritmul Instagram. Din păcate, aplicația își păstrează în mod intenționat algoritmii destul de învăluiți în mister.

Știm că Instagram plasează like-uri în povestea ta în partea de sus a listei. Din acest motiv, de fapt, ca prenume vedem toți utilizatorii care au o inimă roșie lângă nume.

În ceea ce privește restul listei, algoritmul pare să funcționeze similar cu ordinea în care ți se sugerează poveștile persoanelor pe care îi urmărești în partea de sus a fluxului. De obicei, conturile cu care interacționați cel mai mult par să apară primele în feed. Acest lucru pare să se aplice într-o oarecare măsură și pentru telespectatorii poveștii tale. Ceea ce înseamnă că acele conturi cu care interacționezi cel mai mult (atât pentru numărul de aprecieri, cât și pentru numărul de DM-uri) sunt afișate în sus. Cu toate acestea, acesta nu pare să fie întotdeauna cazul: s-a întâmplat de mai multe ori ca unii utilizatori aleatori să-și facă apariția în fruntea listei dvs. de spectatori.

În general, trebuie să recunoaștem, ordinea în care apar utilizatorii care au văzut poveștile noastre Instagram pare încă un mister. Poate totuși, aceasta este o binecuvântare deghizată. În caz contrar, putem ajunge să petrecem mult mai mult timp decât este necesar analizând cine a văzut (sau nu) poveștile noastre.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel