Paradoxul Ferrari. Ce se întâmplă când scad vânzările

Ferrari Maranello
Ferrari Maranello

Primele trei luni ale anului 2014 au adus pentru Ferrari creșteri în raport cu toți indicatorii economici cheie, cu excepția livrărilor.

Veniturile au făcut un salt de 12,5% - la 620 de milioane de euro, în ciuda scăderii numărului de mașini livrate - în total 1.699, cu 100 mai puține decât anul trecut. 

Profitul net a crescut cu 5% - la peste 57 de milioane euro, în timp ce profitul din tranzacții a egalat nivelul de anul trecut - de 80 milioane de euro.

Primul trimestru din 2014 a confirmat capacitatea companiei de a genera cash flow important, cu o poziție financiară industrială netă de aproape 1,5 miliarde euro, înregistrată la 31 martie. S-a ajuns, astfel, la un prag fără precedent în istoria companiei - de 1,487 milioane de euro, o creștere care s-a dublat în ultimii doi ani.

Cash flow-ul din operațiunile industriale se situează, de asemenea, la un nivel excelent, atingând 129 de milioane de euro în primul trimestru al anului.

Ferrari ROS (Returns On Sales) a fost din nou solid, înregistrând o creștere de 13%.

Vrem să păstrăm producția totală de mașini sub 7.000 și anul acesta, în același timp cu îmbunătățirea rezultatelor noastre economice. Acest obiectiv este cu atât mai greu de atins, având în vedere investițiile substanțiale pe care le facem atât în produsul nostru, cât și în Formula 1, unde un efort excepțional se impune, deopotrivă financiar, pentru a elimina distanța față de competitorii noștri“, a declarat președintele Luca di Montezemolo.

Vezi și: O româncă lucrează pentru Ferrari în fabrica de la Maranello și este model pentru viitorii angajați

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy