Cotația Facebook, DOBORÂTĂ de o acțiune coordonată. Și Twitter este afectat

Compania Unilever a transmis că nu va mai lansa campanii publicitare pe Facebook, Instagram și Twitter, până la finalul anului.

Conform The Verge, Unilever deține multe branduri populare precum maioneza Hellmann și săpunul Dove, iar sumele cheltuite pe promovare depășesc un miliard de euro anual. Imediat după prima știre dată de The Wall Street Journal, acțiunile Facebook au scăzut cu 7%.

Investim miliarde în fiecare an pentru a ține comunitatea noastră în siguranță și lucrăm continuu cu experți externi pentru a ne evalua și actualiza politicile”, a transmis Facebook, printr-un purtător de cuvânt. Peste 90 de companii au renunțat temporar la publicitatea pe platformele populare pentru a trimite un mesaj legat de politicile care încurajează defăimarea.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel